Всех школьников и их учителей, приглашаем в удивительный экскурсионный тур, "Roshen" в г. Винница!!!
Стоимость тура при группе 30 детей и 2 учителя 297 грн. с человека.
Экскурсия по фабрике Roshen, проводиться бесплатно!
Программа тура:
07:30 – Подача автобуса к школе;
08:00 – Выезд из г. Киева в г. Винницу, на кондитерскую фабрику Rosh en;
13: 30 – Прибытие на кондитерскую фабрику Roshen в г. Виннице;
13:40 – Начало экскурсии на кондитерской фабрике Roshen;
Экскурсия начинается со встречи группы на проходной фабрики. Далее экскурсанты проходят в цех по изготовлению конфет "Шоколапки" или "Коровка", где знакомятся с технологией их изготовления. Затем экскурсанты просматривают фильм о работе шоколадной фабрики. В завершение экскурсии детей ожидает дегустация и подарки.
14:45 – Окончание экскурсии;
После экскурсии идем в Детский развлекательный центр Roshen;
15:00 – Посещение Детского развлекательного центра Roshen;
Первый в Украине детский развлекательно-образовательный центр Roshen. И действительно, только шаг за порог центра - и ребенок окажется в абсолютно другом, сказочном, мире: огромные конфеты на потолке, радужное освещение в коридорах, улыбчивые администраторы.
Но настоящие чудеса начнутся позже: "живой" робот-кондитер, тематические комнаты, игры, головоломки, загадки, квесты, 4D-кинотеатр и многое другое не оставят равнодушными детей.
16:00 – Окончание развлекательной программы в центре Roshen;
16:00 – 17:00 – Свободное время на набережной в г. Виннице;
17:00 – Выезд из г. Винницы в г. Киев;
21:00 – Ориентировочное время прибытия в г. Киев, прибытие к школе.
Винницкие фонтаны Roshen начинают свою работу с середины апреля до середины октября.
При заказе экскурсии на фабрику Roshen в период работы фонтанов, обязательно группа дожидается вечернего шоу.
В стоимость тура включено:
Український центр оцінювання якості освіти звернувся до керівників загальноосвітніх навчальних закладів з проханням роз’яснити випускникам шкіл, що у разі якщо вони не пройдуть державну підсумкову атестацію з української мови і літератури, вони не зможуть отримати атестати у поточному році.
Відповідне роз’яснення, вочевидь, викликане тим, що окремі випускники не реєструються для участі в державній підсумковій атестації з української мови у формі зовнішнього оцінювання або не надають комплекти документів для цього.
24 .04 | українська мова і література |
03 .06 | французька мова |
05 .06 | німецька мова |
08 .06 | іспанська мова |
10 .06 | англійська мова |
12 .06 | математика |
15 .06 | російська мова |
17 .06 | біологія |
19 .06 | історія України |
22 .06 | фізика |
24 .06 | географія |
26 .06 | хімія |
Додаткова сесія
09 .06 | українська мова і література |
18 .06 | французька мова |
23 .06 | німецька мова |
25 .06 | іспанська мова |
30 .06 | англійська мова |
01 .07 | математика |
02 .07 | російська мова |
03 .07 | біологія |
06 .07 | історія України |
07 .07 | фізика |
08 .07 | географія |
09 .07 | хімія |
Як і в попередні роки, конкурсний бал абітурієнта буде формуватися з результатів зовнішнього незалежного оцінювання, результатів творчих чи фізичних випробувань (якщо це визначено у правилах вступу) та балу атестату. Нікуди не зникли і додаткові бали за перемогу у Всеукраїнській олімпіаді чи у конкурсі-захисті наукових робіт Малої академії наук. Також вступникам нараховуватимуться бали за довузівську підготовку. Щодо новацій:
У хурмі міститься досить велика кількість вітамінів (вітаміни А, С, Р, глюкоза, сахароза, йод, калій, магній, залізо тощо) та антиоксидантів
Завдяки своєму унікальному складу вона справляє сильний вплив на організм:
— завдяки пектину ягода покращує травлення (служить зміцнюючим засобом при розладі шлунка);
Поради батькам підлітків щодо запобігання загрозам у соціальних мережах
1. Якщо ви бажаєте здоров’я своїм дітям, необхідно побудувати весь побут у сім’ї за принципами здорового способу життя:
1. Вранці будіть дитину спокійно, з усмішкою та лагідними словами.
2. Не згадуйте вчорашні прорахунки, особливо мізерні, не вживайте образливих слів.
3. Не підганяйте її, розраховувати час - це ваш обовя´зок, якщо ж ви цю проблему не вирішили, - провини дитини у цьому не має.
4. Не відправляйте дитину до школи без сніданку: там вона багато працює, витрачає сили, потребує поповнення енергії. Коли щось не виходить порадьтеся з вчителем.
5. Відправляючи дитину до школи побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів без подібних застережень: "Дивись, поводься гарно!", "Щоб не було поганих оцінок!". У дитини попереду важка праця.
6. Зустрічайте дити спокійно, не ставте їй тисячу запитань, дайте їй розслабитися (згадайте як вам тяжко після трудового дня).
7. Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитися, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу.
8. Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді вона сама все розкаже.
9. Зауваження вчителя вислуховуйте без дитини.
10. Вислухавши, не поспішайте сваритися. Говоріть з дитиною спокійно.
11. При спілкуванні з дитиною не вживайте вислову : "Якщо ти будеш добре вчитися, то..." . Часом умови не на вашому боці - і тоді ви опиняєтеся в незручному становищі.
12. Протягом дня знайдіть (намагайтеся знайти) півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
13. У сім´ї повинна бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з дитиною. Всі суперечки щодо виховання дитини вирішуйте без неї. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
14. Завжди будьте уважними до стану здоров´я дитини, коли щось турбує її. Найчастіше це об´єктивні показники втоми, перевантаження.
15. Пам´ятайте, що діти люблять казки, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Не лінуйтеся подарувати це для них. Це їх заспокоїть, зніме денне напруження, допоможе спокійно заснути, відпочити.
16. Не нагадуйте перед сном про неприємні речі, про роботу. Завтра новий трудовий день - і дитина повинна бути готова до нього. А допомогти в цьому їй повинні батьки своїм доброзичливим ставленням. Чекати ж якогось дива, радісних поривів душі, доброти треба терпляче, відшукуючи ці риси в дитині, постійно заохочувати її.