1 клас 1. Шестирічна дитина. Яка вона? (консультація вчителя, психолога) 2. Як допомогти дитині у навчанні. 3. Народна педагогіка, народна казка у формуванні морально-етичних цінностей у дітей. 2 клас 1. Психологічні аспекти виховання і заохочення до навчання дітей молодшого шкільного віку. 2. Щоб не згасло родинне вогнище.* 3. Українські народні традиції в сімейному вихованні. Ознайомлення дітей з родиною та родоводом. 3 клас 1. Умови успішного виховання в сім’ї: єдність вимог дорослих до дітей, атмосфера злагоди і довіри. 2. Виховання самостійності, відповідальності.
Інститутом проблем виховання НАПН України розроблено й упорядковано методичні матеріали на допомогу вчителям у проведенні Першого уроку у 2015/2016 навчальному році.
Методичні матеріали розроблені відповідно до листа МОН України 1/9-354 від 24.07.2015 р.«Про тематику Першого уроку в 2015/2016 навчальному році».
Матеріали містять орієнтовні конспекти уроків для учнів початкової, основної та старшої шкіл; орієнтовну тематику уроку, що відповідає принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді; цитати та висловлювання відомих людей щодо патріотизму; інші додаткові матеріали, які вчителі можуть використати на уроці.
Запропоновані матеріали стануть у нагоді вчителям при проведенні Першого уроку у 2015/2016 навчальному році. Для перегляду натисніть наступне посилання: Materali-dlya-provedennya-Pershogo-uroku.rar [11.03 Kb] (cкачувань: 10)
З 09 лютого 2016 року(вівторок) у колегіумі відновлюється платне харчування для учнів 1-11-х класів. Вартість харчування - 16 грн. Прохання завчасно подавати заявки. МЕНЮ:
З 08 лютого 2016 року відновлюється навчально-виховний процес у колегіумі, який розпочнеться о 8 год. 10 хв. із відміною зарядки та усіх масових заходів, при цьому забезпечивши дотримання санітарно-протиепідемічних заходів.
Сьогодні, на думку фахівців, практично кожен випускник школи має 2-3 захворювання функціонального характеру або хронічне захворювання, і лише 10% дітей закінчують школу здоровими.
Як зберегти здоров'я дитини? - Нерідко це питання виникає у батьків першокласників. Відповідь проста: потрібно дотримуватися певного режиму занять і відпочинку, не забуваючи про правильне харчування.
Карантин у колегіумі не став перепоною для заповнення робочих буднів корисними справами, до яких мало доходили руки під час навчально-виховного процесу. А ентузіазму педагогам не позичати. * Об'єднавшись у міні-групи, учителі працювали над оформленням експозицій другої зали етнографічного музею "Світлиця", у якій відображена історія нашого навчального закладу. Підготовка експозицій вийшла на фінішну пряму! * Цінними стали для нас поради завідувачки відділом науково-методичної роботи Рівненського обласного краєзнавчого музею Л.В. Шлапак, яка на запрошення директора колегіуму А.Ф. Остапенка уже втретє побувала в закладі як консультант музейної справи. * Час карантину вчителі кафедри суспільних дисциплін активно використали для оновлення стендів у кабінеті історії. * Тривають обласні етапи предметних олімпіад та підготовка до ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, тож у період вимушеного відпочинку вчителі сповна використали для роботи з обдарованими учнями. * Педагоги колегіуму займалися самоосвітою, а також підготовкою нових творчих проектів.
Реєстрація осіб для участі у ЗНО 2016 року розпочалася 1 лютого та триватиме до 4 березня 2016 року. Учні 11 класів колегіуму розпочнуть реєструватися після карантину з 10 лютого 2016 року. 9 лютого для учнів та їхніх батьків будуть проведені збори щодо роз'яснення порядку реєстрації на ЗНО-2016.
Здоровий сон Для молодших школярів дотримання режиму дня має особливе значення. Упорядкованість чергування праці і відпочинку сприяє оптимізації функцій організму, кращої адаптації до умов школи з мінімальними фізіологічними затратами, а порушення режиму дня призводять до серйозних відхилень у здоров'ї дитини, і насамперед до неврозів. Якщо в дитини помічено дратівливість, занепокоєння, поганий апетит, порушення сну, відставання у фізичному розвитку, то причина найчастіше полягає саме в недотриманні режиму дня. Раціоналізація режиму — один з найефективніших засобів профілактики захворювань і оздоровлення дітей.
Інформація для батьків та учнів Найголовніше, коли дитина залишається вдома сама, вона повинна чітко усвідомити: є речі, яких робити не можна за жодних обставин.
- Нікому не можна відчиняти дверей, навіть якщо це прийшла сусідка чи подруга мами. Вхідні двері повинні відчиняти лише дорослі. Поясніть дитині, що у всіх близьких є ключі від квартири. - Не можна по телефону незнайомим людям розповідати, що вона (дитина) зараз сама вдома, а мама прийде тільки через годину. І взагалі не дозволяйте дитині вступати в тривалі бесіди зі сторонніми. Скажіть дитині, щоб незнайомим людям вона відповідала приблизно так: “Мама зараз дуже зайнята і не може поговорити з вами. Зателефонуйте через годину”. У цьому випадку ви, по-перше, не змушуєте дитину брехати, адже мама справді зайнята. А по-друге, стороннім невтямки, що дитина вдома сама. - Не можна нічого кидати з балкона та з вікна. До вікон взагалі краще не підходити і не визирати на вулицю. На вікна краще поставити спеціальні блокуючі засувки, що їх дитина не зможе самостійно відкрити. - Не можна гратися з електропобутовими приладами та газовою плитою. - Біля телефону повинен бути список потрібних номерів (ваш мобільний, татів, тітки, бабусі, і т.д.), щоб у разі екстреної необхідності дитина знала, куди їй телефонувати. І обов’язково поясніть дитині, в яких випадках треба терміново дзвонити та кликати на допомогу.
Шановні батьки та учні! Інформацію про завершення карантину буде повідомлено на сайті колегіуму.