Останні новини » Сторінка 984 » Володимирецький ліцей "Колегіум"
Володимирецький ліцей "Колегіум"

01 гру 2010

ПЕДАГОГІЧНІ ПОРАДИ БАТЬКАМ

Поряд із позитивним значенням засобів масової інформації для розвитку молодої людини, їхній вплив на суспільну свідомість, зокрема юнаків і дівчат, стає дедалі небезпечним. Інформація сучасних засобів медіа, що перевантажена ідеями, руслами боротьби, конкуренції, насильства, конструює психіку молоді, навіює моделі агресивної поведінки та відчуття небезпечного життя. Значна частина батьків занепокоєна сильним потягом їхніх дітей до телебачення, відеофільмів та ігор, що відволікають їх від навчальних занять, різноманітних видів діяльності, корисних для особистісного розвитку молоді, вияву їхніх здібностей. Небезпека з боку засобів масової інформації полягає ще в тому сенсі, що вони "перехоплюють" у батьків виховний вплив на дітей, послаблюють результативність їхніх педагогічних дій, оскільки стають вагомим джерелом значущої та привабливої для молоді інформації. Унаслідок цієї конкуренції деякі батьки послаблюють свій контроль над поведінкою дітей, застосовують авторитарні дії, методи примусового впливу, що вимагають від них беззаперечного підкорення. Така стереотипна, одноосібна поведінка батьків без урахування дій, потреб, бажань дітей спонукає їх до більшого відчуження, вияву незадоволення, агресій, гніву тощо, а також посилює їхній потяг до теле- й відеофільмів, ком'ютерних ігор тощо.
Сім'я - це найвагоміший осередок, чинник виховання молоді, формування у них соціальних рис, моральних цінностей. Від сімейного виховання залежить, яким вартостям учні надають перевагу, які їхні захоплення, як вони ставляться до ЗМІ. Тому переважаюча роль сім'ї у формуванні особистості молодої людини як критичного споживача мас-медіа беззаперечна. Проте слід зазначити, що батькам, як і педагогам, протидіяти невибірковому сильному потягу дітей до медіа продукції, що формувався роками, набагато складніше. Ефективніше застосовувати превентивні, профілактичні дії, заходи щодо розвитку в учнів критичного ставлення до засобів медіа.
Дослідники проблем агресії засвідчують, що учні, які з дитинства зазначають насильство, образи, приниження в сім'ї, перебувають у стані фрустрації, депресії, гніву тощо, що зумовлює схильність до агресії, войовничості, інтерес до інформації, сцен насильства, боротьби, вбивства. Тому, як зазначають науковці, батьки повинні набувати компетентності щодо розвитку позитивних міжособистісних стосунків з дітьми, досягнення взаєморозуміння з ними, а також дієвості. Насамперед, вони повинні вміти налагоджувати дисципліну в сім'ї без насильства й тиску на дітей. Виховання в учнів чуйності й кооперативності, умінь емоційного контролю й моральної оцінки власної поведінки стає протидією негативним впливам засобів масової інформації. Тому деякі педагогічні поради батькам щодо формування в учнів критичного ставлення до медіа впливів доцільні.
1. Створення психологічно-комфортного "виховного" середовища в сім'ї на засадах довірливої, толерантної міжоособистісної взаємодії батьків й учнів - найвагоміша умова розвитку позитивного самопочуття дитини, набуття моральних цінностей.
Саме засобами сімейного середовища, що охоплює моделі гуманістичних стосунків, вияву пізнавального інтересу до позитивних сторін життя, батьки здійснюють вплив на розвиток особистості, привчають дитину до моральної поведінки, навіюють потяг до справедливості й доброти. Важливе завдання у цій справі - це досягнення міри в організації контролю за діями й поведінкою учнів та надання їм прав й свобод у виборі вчинків, самоорганізації поведінки. Контроль за життєдіяльністю дитини є вагомим обов'язком батьків. Проте він означає не навіювання страху, завоювання влади над дитиною, спонукання її до підкорення батьківським вимогам, а налагодження й підтримку конструктивної взаємодії з нею, вибір педагогічних дій, що не суперечать її потребам, бажанням і ненав'язливо стимулюють до дотримання соціальних норм, самостійного прийняття рішень. Любов, емпатія, щирість і відкритість - головні умови створення позитивного, морального клімату в сім'ї. Досягнення взаємодії угоди батьків й учнів у процесі вирішення проблем дисципліни й деструктивної поведінки є важливим способом непримусового педагогічного впливу на особистість.

01 гру 2010

Дозвілля протягом року

Протягом року були проведенні такі загальношкільні заходи: еколого-туристична гра «Гомінка Дубина»; конкурс «Таланти твої, колегіуму» для 1-11 класів; конкурс «Лицар колегіуму» серед 5-7, 8-9 та 10 класів; операція «Чиста планета»; операція «Допоможемо зимуючим птахам»; Новорічні ранки та вечори, для учнів 1-4 та 5-9 шкільним урядом колегіуму була підготовлена Новорічна казка «Космічні рятувальники», учні 11 класів підготували Новорічні казки: «Реальність в нове життя», «По щучому велінню», «12 місяців», «Файна Юкрайна». Були проведені зустріч випускників колегіуму, святкові концерти до Дня Збройних сил України та 8 Березня, шоу-програма «Воїни майбутнього» для учнів 10 класів, «Козацькі розваги» між командами учнів та вчителів; шоу-програма для старшокласників присвячена дню Святого Валентина; конкурси краси: серед учнів 5-7 класів «Міс Золота туфелька», серед учнів 8-9 класів «Красуня колегіуму», та найграндіозніше шоу серед учнів 10 класів «Модель колегіуму-2010», проводилися зустрічі з ветеранами війни, воїнами-афганцями; зустрічі з лікарями; зустрічі з інспектором міліції, працівниками органів юстиції та прокуратури; були проведені спортивні змагання; районні звіт художньої самодіяльності та звіт драматичних колективів; туристичні походи. У квітні була підготовлена виставка Пасхальних композицій. В рамках відзначення 65-річниці Перемоги у ВВв був проведений конкурс пісні та строю та підготовлена виставка експонатів років ВВв, учні 4-9 класів взяли участь у Вахті пам’яті 9 травня. Навчальний рік був завершений святом останнього дзвоника та проведенням випускного балу з врученням атестатів учням 11 класів та врученням свідоцтв про базову загальну середню освіту учням 9 класу.

01 гру 2010

ІІІ етап всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін

Кибиш Елла 11клас І Труд. н-ня
Романчук Інна 11клас ІІ Хімія
Харковець Юлія 11клас ІІ Біологія
Шама Вікторія 8 клас ІІ Труд. н-ня
Патлатий Олександр 11клас ІІ Фізика
Швирид Тарас 9 клас ІІ Фізика
Кібукевич Сергій 11клас ІІ Труд. н-ня
Куц Ольга 11 клас ІІІ Укр. мова
Дуляницький Максим 10 клас ІІІ Математ.
Хуткий Олександр 11 клас ІІІ Математ.
Куц Ольга 11 клас ІІІ Математ.
Сафонік Наталія 10 клас ІІІ Хімія
Шепетько Олексій 9 клас ІІІ Фізика
Оренчина Яна 11 клас ІІІ Труд. н-ня
Оксенюк Богдан 10 клас ІІІ Труд. н-ня

01 гру 2010

Розклад руху автобуса

Вівторок:
Володимирець - Заболоття 6.00, 15.00
Заболоття Володимирець 7.00, 16.00
Середа:
Володимирець - Заболоття 6.00, 15.00
Заболоття Володимирець 7.00, 16.00

01 гру 2010

Автобус

У 2007 році за кошти місцевого бюджету придбано автобус ЛАЗ 645, завдяки й чому організовано підвіз учнів. На даний час автобус за маршрутом Володимирець – Заболоття (через Довговолю, Острівці, Олізарку, Лозки, Любахи) обслуговує 35 учнів.

15 лис 2010

До уваги абітурієнтів 2011 року!

Пробне тестування – це складова зовнішнього незалежного оцінювання. Проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти (далі – пробне тестування) регламентовано наказами Міністерства освіти і науки України N 479 від 29.05 2008 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.06. 2008 р. за N 522/15213 та наказом Українського центру оцінювання якості освіти від 15.10.2010 р. №136, від 22.10.2010 р. №140.

Пробне тестування – це добровільне тестування осіб, які мають намір вступати до вищих навчальних закладів України у 2011 році.

Термін реєстрації - з 10 листопада по 10 грудня 2010 року.

• Мета пробного тестування

1. взяти участь у процедурі проведення тестування, максимально наближеній до ЗНО-2011;
2. ознайомитись із стандартизованими тестами, що відповідають вимогам програм ЗНО та специфікації тестів 2011 року;
3. попрацювати з тестовими зошитами та бланками відповідей;
4. отримати правильні відповіді та оцінити свій рівень знань;
5. навчитись ефективно розподіляти час та бути впевненими під час основної сесії ЗНО.

• Роздрук запрошення-перепустки

1. Ви зможете роздрукувати запрошення-перепустку після 20 січня 2011 року;
2. у запрошенні буде вказано детальну адресу пункту тестування та час тестування.

• Графік проведення пробного тестування

1. 2 квітня 2011 р.: українська мова та література, біологія, фізика, іноземні мови: англійська, німецька, французька, іспанська;
2. 9 квітня 2011 р.: історія України, математика, хімія, географія, російська мова.

15 лис 2010

Визначено перелік предметів, із яких буде проведено ЗНО у 2011 році

У Міністерстві юстиції України зареєстровано наказ Міністерства освіти і науки України від 26.08.2010р. №833 «Про зовнішнє оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2011 році».

Цим документом встановлено, що у 2011 році зовнішнє оцінювання для бажаючих стати студентами вищих навчальних закладів буде проведено з таких предметів: українська мова та література, історія України, математика, біологія, географія, фізика, хімія, російська мова, одна з іноземних мов (за вибором): англійська, німецька, французька, іспанська.
Зовнішнє оцінювання з української мови та літератури є обов′язковим для всіх абітурієнтів.
Результати зовнішнього оцінювання будуть зараховані.

15 лис 2010

Вітаємо переможців І етапу Всеукраїнських олімпіад:


- з історії:

Мілосту Ольгу 8 клас
Кібиша Віталія 9 клас
Супрунюк Юлію 10 клас
Бедик Яну 11 клас


- з правознавства:

Волочнюка Вадима 9 клас
Ковальчук Вікторію 10 клас
Різанович Оксану 11 клас

- з біології:

Єзгор Анастасію 8 клас
Мирончука Олега 8 клас
Ничипорук Олену 10 клас
Кисіль Віту 10 клас
Муравинець Олександру 11 клас
Сафонік Наталію 11 клас

13 лис 2010

Права й обов'язки вчителів

Згідно з п. 1 статті 55 закону України «Про освіту» педагогічні та науково-педагогічні працівники мають право на:
• захист професійної честі, гідності;
• вільний вибір форм, методів, засобів навчання, виявлення педагогічної ініціативи;
• індивідуальну педагогічну діяльність;
• участь у громадському самоврядуванні;
• користування подовженою оплачуваною відпусткою;
• підвищення кваліфікації, перепідготовку, вільний вибір змісту, програм, форм навчання, закладів освіти, установ та організацій, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку;
• забезпечення житлом у першочерговому порядку, пільгові кредити для індивідуального й кооперативного будівництва;
• придбання для працюючих у сільській місцевості основних продуктів харчування за цінами, установленими для працівників сільського господарства;
• одержання службового житла.
Відповідно до п. 1 статті 56 закону України «Про освіту» педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов'язані:
• постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру;
• забезпечувати умови для засвоєння вихованцями, учнями, студентами, слухачами навчальних програм на рівні обов'язкових вимог до змісту, рівня та обсягу освіти, сприяти розвитку здібностей дітей, учнів, студентів;
• настановленням та особистим прикладом утверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі - правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, доброти, стриманості, працелюбності, поміркованості, інших доброчинностей;
• виховувати в дітей та молоді повагу до батьків, жінок, старших за віком, народних традицій та звичаїв, національних, історичних, культурних цінностей України, її державного й соціального устрою, дбайливе ставлення до історико-культурного та природного середовища країни;
• готувати учнів і студентів до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
• додержуватись педагогічної етики, моралі, поважати гідність дитини, учня, студента; - захищати дітей, молодь від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам.

У статті 23 Конституції України йдеться, що кожна людина має право на вільний розвиток своєї особистості, якщо при цьому не порушуються права та свободи інших людей, і має обов'язки перед суспільством, в якому забезпечується вільний і всебічний розвиток її особистості.

У cтатті 28 закону України «Про загальну середню освіту» зазначено, що права та обов'язки педагогічних працівників системи загальної середньої освіти визначаються Конституцією України [254к/96-ВР], законом України «Про освіту», Кодексом законів про працю України [322-08], цим законом та іншими нормативно-правовими актами.


Гарантії держави педагогічним і науково-педагогічним працівникам


Згідно з п. 1 статті 57 закону України «Про освіту» держава забезпечує педагогічним і науково-педагогічним працівникам:
• належні умови праці, побуту, відпочинку, медичне обслуговування;
• підвищення кваліфікації не рідше одного разу на п'ять років;
• правовий, соціальний, професійний захист;
• компенсації, установлені законодавством, у разі втрати роботи, у зв'язку зі змінами в організації виробництва та праці;
• призначення й виплату пенсії відповідно до чинного законодавства;
• установлення підвищених посадових окладів (ставок заробітної плати) за наукові ступені та вчені звання;
• виплати педагогічним і науково-педагогічним працівникам надбавок за вислугу років щомісячно у відсотках до посадового окладу (ставки заробітної плати) залежно від стажу педагогічної роботи в таких розмірах: понад 3 роки - 10 відсотків, понад 10 років - 20 відсотків, понад 20 років - 30 відсотків;
• виплату педагогічним працівникам щорічної грошової винагороди в розмірі до одного посадового окладу (ставки заробітної плати) за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов'язків;
• виплату педагогічним і науково-педагогічним працівникам допомоги для оздоровлення в розмірі місячного посадового окладу (ставки заробітної плати) при наданні щорічної відпустки;
• установлення середніх посадових окладів (ставок заробітної плати) науково-педагогічним працівникам вищих закладів освіти третього та четвертого рівнів акредитації на рівні подвійної середньої заробітної плати працівників промисловості;
• установлення середніх посадових окладів (ставок заробітної плати) педагогічним працівникам вищих закладів освіти першого та другого рівнів акредитації та інших закладів освіти на рівні не нижче від середньої заробітної плати працівників промисловості;
• перегляд заробітної плати педагогічним і науково-педагогічним працівникам проводиться двічі на рік із щоквартальною індексацією з урахуванням рівня інфляції.

Державне забезпечення педагогічних працівників


Згідно з п. 2-4 статті 57 закону України «Про освіту» держава забезпечує:
• установлення доплат спеціалістам, які працюють у системі освіти, до рівня середньомісячної заробітної плати працівників у цілому по народному господарству;
• установлення середнього розміру посадових окладів (ставок заробітної плати) обслуговуючому персоналу відповідно до схеми посадових окладів (ставок заробітної плати), що визначені Кабінетом Міністрів України;
• перегляд рівня заробітної плати спеціалістам, які працюють у системі освіти, та обслуговуючому персоналу проводиться двічі на рік із щоквартальною індексацією з урахуванням рівня інфляції;
• у разі захворювання педагогічного та науково-педагогічного працівника, яке унеможливлює виконання ним професійних обов'язків та обмежує перебування в дитячому, учнівському, студентському колективі, або тимчасового переведення за цих чи інших обставин на іншу роботу за ним зберігається попередній середній заробіток. У разі хвороби чи каліцтва попередній середній заробіток виплачується до відновлення працездатності або встановлення інвалідності;
• педагогічним працівникам, які працюють у сільській місцевості та селищах міського типу, а також пенсіонерам, які раніше працювали педагогічними працівниками в цих населених пунктах і проживають у них, держава відповідно до чинного законодавства забезпечує безплатне користування житлом з опаленням та освітленням у межах установлених норм;
• педагогічним і науково-педагогічним працівникам за рахунок власних коштів закладів освіти може надаватись матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань.

У статті 122 Кодексу законів про працю України зазначено, що при направленні працівників для підвищення кваліфікації з відривом від виробництва за ними зберігається місце роботи (посада) та проводяться виплати, передбачені законодавством

13 лис 2010

За що платять вчителю

Статтею 94 Кодексу законів про працю України визначено, що заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому вираженні, яку власник або вповноважений ним орган виплачує працівнику за виконану ним роботу
Згідно зі статтею 115 Кодексу законів про працю України, вона має виплачуватись регулярно в робочі дні у строки, установлені колективним договором, але не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів.

Із чого складається заробітна плата вчителя?
Умови оплати праці, ставка заробітної плати, посадові оклади регулюються Інструкцію про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти.

Відповідно до ст. 25 ЗУ «Про загальну середню освіту» педагогічне навантаження вчителя загальноосвітнього навчального закладу незалежно від підпорядкування, типу та форми власності складає 18 навчальних годин протягом навчального тижня, що становлять тарифну ставку, а також інші види педагогічної діяльності в такому співвідношенні до тарифної ставки (у відсотках):

класне керівництво - 20-25;
перевірка зошитів - 10-20;
завідування - майстернями (15-20), навчальними кабінетами (10-15), навчально-досвідними ділянками (10-15).
Розміри та порядок установлення доплат за інші види педагогічної діяльності визначаються Кабінетом Міністрів України.

Щомісячна заробітна плата педагогічних працівників установ освіти визначається шляхом множення ставки заробітної плати на їх фактичне навантаження на тиждень і ділення цього добутку на встановлену норму годин на тиждень і виплачується щомісячно незалежно від кількості тижнів і робочих днів у різні місяці року.

Учителям початкових класів, яким із незалежних від них причин не може бути забезпечене повне тижневе навантаження, заробітна плата виплачується в розмірі не нижче місячної ставки, якщо:

у 2-4-х класах уроки образотворчого мистецтва, музики та співів, фізкультури передані спеціалістам;
у 1-х класах учителі за станом здоров'я та з інших причин не можуть вести уроки фізкультури та співів;
у 1-4-х класах шкіл із поглибленим вивченням іноземної мови, у сільських початкових школах, коли вчителі внаслідок своєї підготовки не можуть вести уроки іноземної та інших мов.
Учителям, в яких із незалежних від них причин протягом навчального року навантаження зменшується порівняно з навантаженням, установленим їм при тарифікації, до кінця навчального року виплачується заробітна плата у випадку, коли:

навантаження, що залишилось, вище встановленої норми на ставку - заробітна плата за фактичну кількість годин;
навантаження, що залишилось, нижче встановленої норми на ставку - заробітна плата за ставку, коли немає можливості цих педагогічних працівників довантажити навчальною роботою в даній місцевості за умови виконання іншої організаційно-педагогічної роботи;
при тарифікації навчальне навантаження було встановлено нижче норми за ставку - заробітна плата, установлена при тарифікації, за умови виконання іншої організаційно-методичної роботи.
У випадку, коли в окремі дні (місяці) заняття не проводились із незалежних від учителя причин (сільгоспроботи, епідемії, несприятливі метеорологічні умови тощо), його оплата здійснюється з розрахунку заробітної плати, установленої при тарифікації, за умови, що вчитель виконує іншу організаційно-педагогічну роботу. При відсутності такої роботи час простою оплачується в порядку та розмірах, визначених відповідно до Кодексу законів про працю України.

Місячна заробітна плата директора (керівника) та його заступника залежить від їх освіти, категорії та тарифного розряду, а також від кількості учнів у школі.

Відповідно до Інструкції № 102 тарифний розряд керівника (завідуючого, начальника) закладу з кількістю учнів понад 1500 складає 17, від 501 до 1500 учнів - 16, від 500 учнів - 15.

Які існують надбавки до заробітної плати (посадового окладу) вчителів, викладачів та інших педагогічних працівників?

Відповідно до Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти до надбавок, на які нараховуються премії працівникам освіти, відносять:

високі творчі та виробничі досягнення в роботі;
класність (категорію);
знання та використання іноземної мови в роботі;
виконання особливо важливих (складних) робіт на строк їх проведення;
робота з іноземними учнями;
персональна надбавка, установлена за рішенням органу управління.
Як оплачується перевірка письмових робіт (зошитів)?

Відповідно до Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, де зазначено, що вчителям 1-4-х класів загальноосвітніх шкіл за перевірку зошитів учнів проводиться додаткова оплата в розмірі 15 відсотків ставки заробітної плати. Ця доплата проводиться основному вчителю незалежно від навантаження. Якщо в 1-4-х класах уроки з мов проводить інший учитель, доплата йому за перевірку зошитів проводиться за фактичну кількість годин, виходячи з розмірів, передбачених для вчителів початкових класів, з урахуванням кількості учнів.

Учителям 5-11-х (12-х) класів шкіл усіх типів і найменувань проводиться додаткова оплата за перевірку письмових робіт з мов і літератури в розмірі 20 відсотків, математики - 15, іноземної мови, стенографії, технічної механіки (конструювання) та креслення - 10 відсотків ставки заробітної плати. При цьому за перевірку робіт із креслення вчителям загальноосвітніх шкіл доплата не проводиться. Також у початкових класах, в яких заняття повинні вести два вчителі, у випадку відсутності другого вчителя по хворобі або з інших причин доплата за перевірку зошитів проводиться як за один клас залежно від загальної кількості учнів. Ця додаткова доплата за перевірку письмових робіт проводиться з урахуванням установленої норми навантаження. У випадку, коли вчитель 5-11-х (12-х) класів має навантаження з предметів, з яких установлена додаткова оплата за перевірку письмових робіт, більше чи менше 18 годин на тиждень (72 години на місяць), доплата відповідно збільшується чи зменшується.

У 1-11-х (12-х) класах шкіл усіх типів і найменувань із кількістю учнів менше 12 осібоплата за перевірку письмових робіт проводиться в розмірі 50 відсотків відповідних доплат. Даний порядок оплати застосовується і при розподілі класів і груп на підгрупи. Перерахунок розміру доплат за перевірку зошитів у зв'язку зі зміною кількості учнів протягом навчального року не проводиться (окрім випадків, коли тарифікація педагогічних працівників здійснюється на початок першого та другого півріччя).

Як оплачується класне керівництво?

Відповідно до інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівникам освіти додаткова оплата за класне керівництво проводиться вчителям (крім керівників) у таких випадках:

учителям 1-4-х класах у розмірі 20 відсотків від ставки заробітної плати;
учителям 5-11-х (12-х) класів у розмірі 25 відсотків від ставки заробітної плати.
У класах (класах-комплектах) шкіл усіх типів і найменувань із кількістюучнів менше 12 осіб оплата за класне керівництво здійснюється в розмірі 50 відсотків відповідних розмірів доплат.

У початкових класах (класах-комплектах), в яких заняття повинні вести два вчителі, у випадку відсутності другого вчителя по хворобі або з інших причин доплата за класне керівництво проводиться як за один клас (клас-комплект) залежно від загальної кількості учнів.

Перерахунок розміру доплат за класне керівництво та за перевірку зошитів у зв'язку зі зміною кількості учнів протягом навчального року не проводиться (крім випадків, коли тарифікація педагогічних працівників здійснюється на початок першого та другого півріччя).

Запитання: Я працюю у школі 15 років, маю звання «учитель-методист». Які надбавки до заробітної плати я маю отримувати? Чи залишиться доплата за звання «учитель-методист» у випадку, якщо я переведусь до іншого закладу освіти (школи)?

У Законі України «Про освіту» зазначено, що виплата педагогічним і науково-педагогічним працівникам надбавок за вислугу років щомісячно у відсотках до посадового окладу (ставки заробітної плати) залежить від їхнього стажу роботи, у відсотках:

3 роки - 10;
понад 10 років - 20;
понад 20 років - 30.
Відповідно до Інструкції № 102 ставки заробітної плати та посадові оклади підвищуються на 15 відсотків за звання «учитель-методист». У випадку переходу працівника з одного закладу до іншого на однакові посади або на посади, які відповідають профілю предмета, дисципліни, що викладається, доплата за звання зберігається до чергової атестації.

Отже, із вищевикладеного можемо зробити висновок, що вам має виплачуватись надбавка до посадового окладу в розмірі 45 відсотків. Ця доплата зберігається за вами в разі переходу в іншу школу.

http://zalik.org.ua/articles/teachers/697-...-uchitelju.html

>> <<