«У серпні оприлюднено результати першого етапу дослідження ефективності впровадження реформи Нової української школи в частині формування наскрізних умінь в учнів початкових класів та її сприйняття учасниками освітнього процесу. Дослідження показало, що у пілотних школах учні мають вищі показники за наскрізними уміннями порівняно з непілотними закладами, а реформу підтримують як батьки учнів, так і вчителі й керівники шкіл», – зазначив Шкарлет. Також т. в. о. міністра повідомив, що основними завданнями в рамках здійснення підготовки до запуску Нової української школи в базовій школі є оновлення змісту базової освіти і методик навчання для формування ключових компетентностей для життя, діджиталізація, створення ефективної мережі шкіл, підтримка вчителів, що передбачає реформу оплати праці, створення центрів професійного розвитку, підвищення кваліфікації, проведення супервізії, запровадження педагогічної інтернатури тощо.
скачать dle 10.4фильмы бесплатно