Батькам » Сторінка 19 » Володимирецький ліцей "Колегіум"
Володимирецький ліцей "Колегіум"

27 січ 2015

Графік ЗНО 2015

       Основна сесія



24 .04 українська мова 
і література

03 .06 французька мова

05 .06 німецька мова

08 .06 іспанська мова

10 .06 англійська мова

12 .06 математика

15 .06 російська мова

17 .06 біологія

19 .06 історія України

22 .06 фізика

24 .06 географія

26 .06 хімія

          Додаткова сесія


09 .06 українська мова
і література

18 .06 французька мова

23 .06 німецька мова

25 .06 іспанська мова

30 .06 англійська мова

01 .07 математика

02 .07 російська мова

03 .07 біологія

06 .07 історія України

07 .07 фізика

08 .07 географія

09 .07 хімія

27 січ 2015

Як формуватиметься конкурсний бал вступника

Як і в попередні роки, конкурсний бал абітурієнта буде формуватися з результатів зовнішнього незалежного оцінювання, результатів творчих чи фізичних випробувань (якщо це визначено у правилах вступу) та балу атестату. Нікуди не зникли і додаткові бали за перемогу у Всеукраїнській олімпіаді чи у конкурсі-захисті наукових робіт Малої академії наук. Також вступникам нараховуватимуться бали за довузівську підготовку. Щодо новацій:

  • До кожної зі складових конкурсного балу – результатів ЗНО, творчих та фізичних випробувань та балів шкільного атестату – застосовуватимуться вагові коефіцієнти. Фактично такі коефіцієнти є показниками того, який з компонентів загального конкурсного балу є найважливішим при вступі до конкретного вищого навчального закладу.
  • Сертифікат ЗНО тепер діє лише один рік. Тобто, якщо випускники минулих років захочуть скористатися при вступі результатами тестування попередніх років, їхні документи не зарахують у Приймальній комісії.
  • Результати усіх творчих та фізичних випробувань обраховуватимуться як середнє арифметичне за всі етапи, яких не може бути більше трьох. Таким чином, сума балів за творчі конкурси не буде перевищувати 200.
  • Бал атестату зі школи теж враховуватиметься, причому він знову переводиться у двохсотбальну шкалу. Однак, вага атестату є значно меншою, аніж решти компонентів конкурсного балу, тому не варто поспішати із звинуваченнями на предмет того, що знову оцінки у школі купуватимуться.

23 січ 2015

Меню з 1 вересня 2015 року

Меню з 1 вересня 2015 року Меню з 1 вересня 2015 року Меню з 1 вересня 2015 року Меню з 1 вересня 2015 року Меню з 1 вересня 2015 року

21 січ 2015

Лікувальні властивості хурми

У хурмі міститься досить велика кількість вітамінів (вітаміни А, С, Р, глюкоза, сахароза, йод, калій, магній, залізо тощо) та антиоксидантів

Завдяки своєму унікальному складу вона справляє сильний вплив на організм:

— завдяки пектину ягода покращує травлення (служить зміцнюючим засобом при розладі шлунка);


21 січ 2015

Поради батькам

 

Поради батькам підлітків щодо запобігання загрозам у соціальних мережах

  • Установіть удома правила користування інтернетом.
  • Поговоріть із дитиною про її досвід спілкування в соціальних мережах.
  • Простежте, щоб дитина дотримувалися вікових обмежень, установлених на сай­тах. Здебільшого рекомендований вік для реєстрації в соціальних мережах — від 13 років.
  • Навчіться самі користуватися соціальними мережами. Оцініть сайти тих інтернет-спільнот, користувачем яких є ваша дитина. Переконайтеся, що і ви, і вона розумієте політику конфіденційності та правила поведінки на подібних ресурсах.
  • Наполягайте, щоб дитина ніколи особисто не зустрічалися з тим, із ким вона спілкується лише в соціальній мережі. Попросіть її спілкуватися поза мережею виключно з людьми, яких вона знає особисто.
  • Переконайтеся, що ваша дитина не вказує на сторінці в соціальній мережі своє повне ім'я і прізвище, а використовує лише ім'я або псевдонім. Також простежте, щоб вона не висвітлювала своє приватне життя.
  • Пересвідчіться, що у профілі вашої дитини в соціальній мережі відсутня інфор­мація, за якою можна ідентифікувати її особу.
  • Зверніть увагу вашої дитини на те, що після публікації в соціальній мережі будь-якої інформації або фотографій (своїх або з іншими людьми) будь-хто зможе отримати доступ до цих даних. Адже після публікації в інтернеті тексту або зо­браження їх складно контролювати: вони можуть бути скопійовані та збережені одночасно в кількох різних місцях, тому повне їх видалення може стати немож­ливим.
  • Розкажіть дитині про інтернет-загрози до того, як вона стане користувачем со­ціальних мереж. Також розкажіть їй про дії у разі кіберпогрози: якщо в дитини виникло відчуття погрози від когось у соціальній мережі, вона одразу має пові­домити про це батьків або вчителів.

25 лют 2014

Поради психолога батькам

1. Якщо ви бажаєте здоров’я своїм дітям, необхідно побудувати весь побут у сім’ї за принципами здорового способу життя: 

  • живіть у певному режимі праці, відпочинку , харчування, с саме: вчасно лягайте спати, харчуйтеся;
  • починайте день з посмішки та фіззарядки;
  • облиште курити, вживати алкоголь при дитині;
  • залишайте за порогом дому роздратованість цінами, урядом, керівниками і підлеглими, невдачами і поганим самопочуттям, бо все це непомітно передається членам вашої родини. Відбувається поступове накопичення стресової енергії, яка виснажує нервову систему , порушує роботу всіх систем організму, знижує його захисні функції;
  • не ставайте рабами телевізора, особливо у вихідні. Знаходьте час для спілкування з природою. Це допоможе відновити нервову систему, підвищити імунітет. Пам’ятайте, що вигляд хворобливої людини пробиває біоенергетичний та психологічний захист інших;
  • дуже добре, якщо ви захоплюєтеся спортом, це допоможе залучити до здорового способу життя і дитину;
  • пам’ятайте, що всі ваші звички – це не більш ніж стереотипи, що створюють оманливе відчуття комфорту. Ваші нові звички, для набуття яких потрібні вольові зусилля, принесуть вам і вашим дітям щастя повнокровного, здорового життя, подарують комплекс нових відчуттів.

24 лют 2014

Поради батькам першокласників

1. Вранці будіть дитину спокійно, з усмішкою та лагідними словами.

2. Не згадуйте вчорашні прорахунки, особливо мізерні, не вживайте образливих слів.

3. Не підганяйте її, розраховувати час - це ваш обовя´зок, якщо ж ви цю проблему не вирішили, - провини дитини у цьому не має.

4. Не відправляйте дитину до школи без сніданку: там вона багато працює, витрачає сили, потребує поповнення енергії. Коли щось не виходить порадьтеся з вчителем.

5. Відправляючи дитину до школи побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів без подібних застережень: "Дивись, поводься гарно!", "Щоб не було поганих оцінок!". У дитини попереду важка праця.

6. Зустрічайте дити спокійно, не ставте їй тисячу запитань, дайте їй розслабитися (згадайте як вам тяжко після трудового дня).

7. Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитися, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу.

8. Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді вона сама все розкаже.

9. Зауваження вчителя вислуховуйте без дитини.

10. Вислухавши, не поспішайте сваритися. Говоріть з дитиною спокійно.

11. При спілкуванні з дитиною не вживайте вислову : "Якщо ти будеш добре вчитися, то..." . Часом умови не на вашому боці - і тоді ви опиняєтеся в незручному становищі.

12. Протягом дня знайдіть (намагайтеся знайти) півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.

13. У сім´ї повинна бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з дитиною. Всі суперечки щодо виховання дитини вирішуйте без неї. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.

14. Завжди будьте уважними до стану здоров´я дитини, коли щось турбує її. Найчастіше це об´єктивні показники втоми, перевантаження.

15. Пам´ятайте, що діти люблять казки, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Не лінуйтеся подарувати це для них. Це їх заспокоїть, зніме денне напруження, допоможе спокійно заснути, відпочити.

16. Не нагадуйте перед сном про неприємні речі, про роботу. Завтра новий трудовий день -  і дитина повинна бути готова до нього. А допомогти в цьому їй повинні батьки своїм доброзичливим ставленням. Чекати ж якогось дива, радісних поривів душі, доброти треба терпляче, відшукуючи ці риси в дитині, постійно заохочувати її. 


14 жов 2013

Як виховати маленького читача

Щоб дитина полюбили книж­ку, процесс читання, бібліотекарю повинні допомагати батьки, учителі, по­трібно   задуматися над тим, як зробити книжку другом для ді­тей і помічником у їх вихованні. Це довга і клопітка праця, щоб досягнути успіху, доводиться ді­яти вдумливо і терпляче.

Поради батькам "Допоможіть дитині стати читачем"

1.Починаючи від народження дитини, постійно купуйте книги.

2.Як тільки ваша дитина навчиться читати, познайомте її з першою книжкою для самостійного читання.
3.Поцікавтесь, чи зрозуміла дитина про читане.
4.Обговорить з нею книжечку.
5.При обговоренні прочитанного не наполягайте на своїй думці.
6.Поясніть незнайомі слова і розкажіть про словники.
7.Контролюйте тематику читання. 

8.Вчіть переказувати прочи­таний твір.

9.Вчіть дитину вибирати кни­гу за її уподобаннями.

10.Виховуйте бібліотечну куль­туру дитини.

11.Коли радите дитині прочитати якусь книгу, то знайдіть час прочитати її самим.
12.Прищепляйте дитині любов до книги.Вчіть дитину бережливого ставлення до книги, як до безцінного скарбу.
13.Створіть власну бібліотеку. 

14.Поповнюйте періодично до­машню бібліотеку літературою, відповідно до віку вашої дитини.


13 жов 2013

Рекомендації батькам гіперактивних дітей

У своїх відносинах із дитиною дотримуйтеся «позитивної моделі». Хваліть її в кожному випадку ,коли вона цього заслужила ,підкреслюйте успіхи . Це допоможе зміцнити в дитини впевненість у власних силах .

Уникайте повторень слів «ні» і «не можна» .

Говоріть стримано ,спокійно  і м’яко .

Давайте дитині тільки одне завдання на певний відрізок часу ,щоб вона могла його завершити.

Для підкріплення усних інструкцій використовуйте зорову стимуляцію.

Заохочуйте дитину до всіх видів діяльності ,що вимагають концентрації уваги.

Підтримуйте вдома чіткий розпорядок дня . Час прийму їжі ,виконання домашніх завдань і сну повинний відповідати  цьому розпорядкові .

Уникайте по можливості скупчень людей. Перебування у великих магазинах ,на ринках ,у ресторанах тощо чинить на дитину надмірно стимулюючий вплив .

Під час ігор обмежуйте дитину тільки одним партнером . Уникайте неспокійних , гучних приятелів . Оберігайте дитину від стомлення ,оскільки воно призводить до зниження самоконтролю і наростання , гіперактивності . Давайте дитині можливість витрачати  надлишкову  енергію . Корисна щоденна фізична активність на свіжому повітрі :тривалі прогулянки ,біг ,спортивні заняття.


13 жов 2013

Десять заповідей для мами і тата майбутнього першокласника

 Починайте «забувати» про те, що ваша дитина маленька. Давайте їй посильну роботу дома, визначте коло її обов’язків. Зробіть це м’яко: «Який ти в нас уже великий, ми навіть можемо довірити тобі помити посуд».

Визначте загальні інтереси. Це можуть бути пізнавальні інтереси (улюблені мультфільми, казки, ігри), так і життєві (обговорення сімейних проблем).

Залучайте дитину до економічних проблем родини. Поступово привчайте порівнювати ціни, орієнтуватися в сімейному бюджеті (наприклад, дайте гроші на хліб і на морозиво, коментуючи суму на той й на інший продукт).

Не лайте, а тим більше – не ображайте дитини в присутності сторонніх. Поважайте почуття й думки дитини. На скарги з боку навколишніх, навіть учителя або вихователя, відповідайте: «Спасибі, ми обов’язково поговоримо на цю тему».

Навчіть дитину ділитися своїми проблемами. Обговорюйте з нею конфліктні ситуації, що виникли з однолітками і дорослими. Щиро цікавтеся її думкою, тільки так ви зможете сформувати в неї правильну життєву позицію.

Постійно говоріть з дитиною. Розвиток мовлення – запорука гарного навчання. Були в театрі (цирку, кіно) – нехай розповість, що більше всього сподобалося. Слухайте уважно, ставте запитання, щоб дитина почувала, що вам це цікаво.

Відповідайте на кожне запитання дитини. Тільки в цьому випадку її пізнавальний інтерес ніколи не згасне.

Постарайтеся хоч іноді дивитися на світ очима вашої дитини. Бачачи світ очима іншого – основа для взаєморозуміння.

Частіше хваліть вашу дитину. На скарги про те, що щось не виходить, відповідайте: «Обов’язково вийде, тільки потрібно ще раз спробувати». Формуйте високий рівень домагань. І самі вірте, що ваша дитина може все, потрібно тільки допомогти. Хваліть словом, усмішкою, ласкою й ніжністю.

Не будуй те ваші взаємини з дитиною на заборонах. Погодьтеся, що вони не завжди розумні. Завжди пояснюйте причини ваших вимог, якщо можливо, запропонуйте альтернативу. Повага до дитини зараз – фундамент шанобливого ставлення до вас тепер і в майбутньому. 

>> <<