doshkilniypidrozdil » Сторінка 33 » Володимирецький ліцей "Колегіум"
Володимирецький ліцей "Колегіум"

03 кві 2017

ДЕФІЦИТ БАТЬКІВСЬКОЇ ЛЮБОВІ. НЕПОМІТНІ (АБО ДУЖЕ ПОМІТНІ) НАСЛІДКИ У ДОРОСЛОМУ ЖИТТІ

ДЕФІЦИТ БАТЬКІВСЬКОЇ ЛЮБОВІ. НЕПОМІТНІ (АБО ДУЖЕ ПОМІТНІ) НАСЛІДКИ У ДОРОСЛОМУ ЖИТТІ
Дефіцит батьківської любові – як оцінити є він чи ні? Коли у дитини мало іграшок – все зрозуміло. Це видно, іграшки можна потримати в руках, прикинути їх вартість і кількість. Батьківська любов, як і почуття в цілому – нематеріальна, і проявляється у формі якихось вчинків, слів, приймаючи різні форми.

29 бер 2017

РОЗВИВАЄМО ЗОРОВО-МОТОРНУ КООРДИНАЦІЮ

РОЗВИВАЄМО ЗОРОВО-МОТОРНУ КООРДИНАЦІЮ
Зорово-моторна координація – це погоджені дії рук і ока. Вона займає важливе місце у формуванні навичок готовності дитини до письма. Зв’язку між зоровим аналізом і рухами руки не існує з народження, він формується і налагоджується поступово у відповідних видах діяльності.
Точкове малювання – гарний спосіб розвинути зорово-моторну координацію навіть у маленьких діток. Саме через це, психологом дошкільних груп, і була проведена дана методика із меншою групою «Бджілки». Діти з користю провели час та зробили невеличкі кроки на шляху до володіння письмом.

22 бер 2017

Тренінг: «Світ творчості навколо мене»

Тренінг: «Світ творчості навколо мене»
Сьогодення ставить нові вимоги до дошкільної освіти й до кожного вихователя. Педагоги мають бути творчими особистостями, новаторами ідей, постійно підвищувати свою професійну майстерність, тому, щоб максимально сприяти психічному й особистісному розвитку кожного вихователя, допомогти розкрити свій життєтворчий потенціал, розвивати пізнавальні і творчі здібності, навички спілкування, сприяти розвитку творчої уяви, сміливості та гнучкості мислення 22 березня практичним психологом дошкільних груп був проведений психологічний треніг на тему: «Світ творчості навколо мене».
Тренінг сприяв розвитку креативних і комунікативних здібностей, створенню сприятливого мікроклімату в колективі, спонукав до мотивації вихователя та самовдосконалення.

24 лют 2017

Гострі кишкові інфекції

Гострі кишкові інфекціїГострі кишкові інфекції (далі - ГКІ) — це група гострих інфекційних захворювань, що характеризуються ураженням шлунково-кишкового тракту з порушенням водно-мінерального обміну, загальною інтоксикацією організму. Зокрема, до них належать:
• дизентерія;
• сальмонельоз;
• кишкова колі-інфекція;
• кишкова стафілококова інфекція.
Сприйнятливість дитячого організму до ГКІ досить висока. У дітей дошкільного віку реєструють як спорадичні випадки ГКІ, так і епідемічні спалахи. За частотою спалахів ГКІ поступаються лише гострим респіраторним вірусним інфекціям.

23 лют 2017

заняття з аплікації

заняття з аплікації
23 лютого 2017 року у різновіковій групі «Бджілки» проведено заняття з аплікації на тему: «Гарний посуд є у мене». Разом з дітьми закріпили правила вирізування зрізуванням кутиків, злегка повертаючи папір: листки, пелюстки із прямокутника, квітколоже – із квадрата. Зрештою, всі цікаво та пізнавально провели час.

20 лют 2017

ІСТЕРИКИ. СПОСОБИ ЗАПОБІГАННЯ

ІСТЕРИКИ. СПОСОБИ ЗАПОБІГАННЯ1. Намагаєтесь якомога рідше вживати слово «НІ». Говоріть тільки тоді, коли це дійсно необхідно (дитина схопила ніж, підійшла на прогулянці до відкритого каналізаційного люка), тобто коли це щось таке, що може зашкодити здоров’ю її або оточуючих її людей.
Коли Ви багато чого дозволяєте робити, дитина менше разів вступає в протест (адже пізнавати світ – це одна з її основних потреб), а отже і більшості істерик можна уникнути. «Ні» повинно бути мало, але воно бути повинно!!! Потрібно завжди пам’ятати, що відмовляти дитині в чомусь – цілком нормально. Як і те, що дитина може обурюватися через це. Але якщо вже Ви дитину в чомусь обмежуєте і вона починає висловлювати яскравий протест, важливо не поступатися, оскільки така манера поведінки може закріпитися – як тільки дитина зрозуміє, що так вона зможе домагатися того, що хоче, це буде ведучий механізм взаємодії з вами, а надалі і з оточуючими в дорослому житті.

07 лют 2017

МЕТОД “Я-ПОВІДОМЛЕНЬ” ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ КОНТАКТУ З ДИТИНОЮ І ДОРОСЛИМИ

МЕТОД “Я-ПОВІДОМЛЕНЬ” ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ КОНТАКТУ З ДИТИНОЮ І ДОРОСЛИМИ
1. Підходячи до будинку, ви зустрічаєте власного сина: лице вимазане, гудзик відірваний, сорочка вилізла з штанів. Перехожі озираються, усміхаються, вам же неприємний вид сина і трохи соромно перед сусідами. Однак дитина нічого не помічає, він чудово провів час, а зараз радий зустрічі з вами.
2. Малюк з ентузіазмом катає по підлозі свою машинку. Ви поспішаєте на роботу, син заважає, плутається під ногами, одним словом, дратує вас.
3. Підліток знову включив магнітофон «на повну катушку». Вам це страшно докучає.
Отже, що ж робити в подібних випадках, а саме, коли батьків переповнюють емоції?
Якщо дитина викликає у вас своєю поведінкою негативні переживання, повідомте їй про це.


30 січ 2017

розвиваюча гра «Професії»

розвиваюча гра «Професії»
31 січня 2017 року психологом у різновіковій групі «Бджілки» була проведена розвиваюча гра «Професії». Діти отримали нові знання про існуючі професії, поділилися знаннями про свої улюблені, покращили свою пам’ять та увагу працюю у групі.

30 січ 2017

СЛОВА, ЯКИМИ ВАРТО ЗАМІНИТИ ЗВИЧНІ ЗАУВАЖЕННЯ В СТОРОНУ ДИТИНИ. ПРИЙОМ, ЯКИЙ СПРАВДІ ПРАЦЮЄ!

СЛОВА, ЯКИМИ ВАРТО ЗАМІНИТИ ЗВИЧНІ ЗАУВАЖЕННЯ В СТОРОНУ ДИТИНИ. ПРИЙОМ, ЯКИЙ СПРАВДІ ПРАЦЮЄ!
Спробуйте замінити звичні зауваження дитині, які використовуєте регулярно, новими словами, і зміниться все – інтонація, ваш настрій, а головне, реакція дитини! Спробуйте – це працює!


30 січ 2017

« З гостинцями до годівнички»

« З гостинцями до годівнички»
Сьогодні, під час прогулянки на свіжому повітрі діти систематизували свої знання про життя птахів, які зимують; вчилися самостійно робити висновки під час прогулянки про те, що птахам потрібно допомагати, годувати їх; розвивати інтерес до природи.

Пташка невеличка,
в неї білі щічки,
сірі лапки, чорна шапка,
фартушок жовтенький,
голосок тоненький.
Та ж ця пташка невеличка,
називається синичка.
>> <<