Аксесуари, одяг та взуття: 1. Шкільна форма (чорного кольору, біла блуза / сорочка). 2. Спортивна форма (футболка, спортивні штани (шорти), спортивне взуття). 3. Змінне взуття, сумка для змінного взуття. 4. Шкільний ранець . Канцелярія: 1. Зошит в клітинку 12 аркушів та обкладинки - 10 шт . 2. Зошит у косу лінію 12 аркушів та обкладинки - 10 шт . 3. Обкладинки для зошитів. 4. Обкладинки для книг (готові набори). 5. Ручки кулькові (не гелеві ). 6. Олівці прості, олівці кольорові. 7. Пенал. 8. Папка для зошитів. 9. Набір «Вчимося рахувати». 10. Набір «Вчимося читати». 11. Альбом для малювання. 12. Підставка для книг. 13. Підставка для ручок. 14. Дрібна канцелярія: ластики, точилка, лінійка на20 см. Для уроків трудового навчання: 1. Папка для трудового навчання; фартушки, нарукавники. 2. Ножиці ( для першокласників - краще із закругленими кінцями ). 3. Клей ПВА з щіточкою. 4. Кольоровий папір, картон. 5. Серветки. Для уроків образотворчого мистецтва: 1. Гуашеві фарби, пензлики. 2. Клейонка на парту. 3. Стакан - непроливайка - 1 шт. 4. Пластилін. 5. Дошка для пластиліну і стеки. |
Систематичні вправи на тренування рухів пальців рук роблять стимулюючий вплив на розвиток мови. Це доведено рядом дослідників (М.І. Кольцова, Е.І. Ісеніна, А.В. Антакова-Фоміна та ін.). Роботу з розвитку дрібної моторики рук бажано проводити систематично, приділяючи їй по 5-10 хвилин щодня. З цією метою можуть бути використані всілякі ігри і вправи.
Для формування тонких рухів пальців рук можуть бути використані ігри з пальчиками, супроводжувані читанням народних віршів.