Рекомендації батькам щодо виконання домашнього завдання » Володимирецький районний колегіум
Володимирецький районний колегіум
17 січ 2014

Рекомендації батькам щодо виконання домашнього завдання

1. Перевірте, чи правильно організоване ро­боче місце дитини. Починати виконувати домашні завдання най­краще через годину-півтори після повернення дитини зі школи. Якщо дитина відвідує гурток чи лягає спати вдень, то можна сідати за уроки й пізніше. Але в будь-якому ви­падку не варто відкладати це на вечір.

2. Розплануйте разом із дитиною послідовність приготування уроків і намагайтесь заздалегідь ви­значити час, який їй знадобиться для виконання кожного завдання.

3. Спочатку краще виконати невелике завдан­ня, яке подобається дитині - це допоможе їй зо­середитись і включитися в роботу на емоційному підйомі. Потім - найважче, поки вона ще не втомилася. Творчу роботу (малювання, ліплення, виготовлення дрібних виробів) краще залишити на кінець занять - їх не слід обмежувати в часі.

-  Для 8-річної дитини час безперервної робо­ти не повинен перевищувати 15-20 хв. По­тім дитині необхідно відпочити 5-10 хв, бажано зробити рухливі вправи.

-  Контролюйте разом з дитиною виконання наміченого плану роботи.Для молодшого віку характерне те, що дитина часто відволікається. Подолати це повинен допо­могти дорослий. Намагайтесь відокремити ігри від занять, і у дитини з часом сформується умовний рефлекс - робоче місце буде викликати стан мобілізації та працездатності.

-  Дитина повинна вчитися самостійно перебо­рювати труднощі. Однак, якщо на якомусь етапі завдання нездоланно складне - обов'язково допоможіть!

-  Емоційно підтримуйте дитину. Завдання дорослого - «бути поруч», разом із дитиною радіти її здобуткам і хвилюватись через невдачі та труднощі.

-  Не давайте дитині додаткових домашніх завдань і не примушуйте переписувати погано виконану класну роботу. Це відбиває бажання займатися, позбавляє віри в свої сили.

-  Поступово знижуйте ступінь контролю. Пряму участь і виконання уроків можна буде замінити своєю присутністю. Потім - сидіти поруч з дитиною не протягом виконання нею всього домашнього завдання, а тільки перші кілька хвилин, підходячи до неї на деякий час. До закінчення початкової школи дитина повин­на навчитися виконувати домашні завдання са­мостійно, показуючи батькам тільки готовий результат.

скачать dle 10.4фильмы бесплатно
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми радимо Вам зареєструватись або увійти на сайт під своїм ім'ям.

Додати коментар

І'мя:*
E-Mail:*
Коментар:
Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вставка лінкуВставка захищеного лінку Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера
Введіть код: *
оновити, якщо не видно коду