Дошкільні заклади
МОН пропонує модернізувати сферу дошкільної освіти — впровадити централізовану систему навчання дітей від народження до 6-ти років і домашнє виховання. Звичайно, для другого пункту буде розроблена відповідна нормативно-правова база. В 2017 році буде дозволено офіційно реєструвати дошкільні установи сімейного типу, так само будуть дозволені і установи корпоративного або відомчого типу. Про легалізацію вже існуючих Центрів дитячого розвитку так само зазначено в концепції.
Освітні програми було прийнято рішення зробити більш гнучкими, забезпечити їм варіативність, а прийняття остаточних рішень залишити за керівництвом самих дитячих садків та батьків вихованців. Головним принципом навчання дітей віком від 3 до 5 років прийнято рішення зробити ігрову форму вільного навчання. Взаємодія з сім'ями вихованців буде піднята на новий рівень за рахунок візитів на будинок вихователів, які будуть з'ясовувати потреби кожної дитини індивідуально.
Планується до 2017 року повністю охопити реформами 85% дитячих дошкільних установ, а до 2020 року — всі 95%. Крім цього, в найближчі три роки уряд планує повернути приміщення дитячим садам, які раніше були зайняті іншими організаціями та установами, а так же будувати нові комфортабельні будівлі.
Середні загальноосвітні установи
Уряд має намір ввести 12-ти річну систему середньої освіти відповідно до європейських стандартів, більш того, тривалість навчального року буде так само узгоджена іноземними нормами. З 2017 року старша школа повністю буде переведена на профільну систему освіти, а з 2018-го року буде введена обов'язкова національне багаторівневе сертифікування випускників. Сертифікати будуть видаватися випускникам старшої школи та установ, які надає професійну освіту з іноземної мови та комп'ютерних дисциплін.
Зовнішнє незалежне тестування буде активно підтримуватися, і його будуть змушені проходити не тільки випускники школи, а й школярі, які закінчують молодші та середні класи. Система вищої освіти так само не обійдеться без тестування, яке буде направлено на дослідження в області психометрії, тестології, педагогічних досліджень з метою розвинути технології незалежного оцінювання.
Протягом наступних 10 років міністерство має намір зайнятися відновленням лабораторної та практичної частин природної підготовки з фізики, хімії, біології та географії. Школи для цього будуть обладнані новими лабораторними комплексами і практичними матеріалами. Планується підготувати загальнодержавну програму для громадянського виховання та цілу систему ціннісного орієнтування, щоб запобігти поширенню ксенофобії та інших видів нетерпимості. З наступного року в школах знову викладатиметься військово-спортивна і медична підготовка, громадянська оборона і забезпечення життєдіяльності.
Школи планується зробити більш автономними і незалежними, що б їх керівництво могло самостійно приймати більшість рішень. Директора на посаду пропонують обирати на 5 років з укладенням контракту. Слід зазначити, що початкове навчальний заклад працюватиме при будь-якій кількості учнів, середній — при наявності не менше 100 школярів, а старший — тільки якщо буде зареєстровано понад 200 учнів.