doshkilniypidrozdil » Сторінка 25 » Володимирецький районний колегіум
Володимирецький районний колегіум
22 бер 2017

Тренінг: «Світ творчості навколо мене»

Тренінг: «Світ творчості навколо мене»
Сьогодення ставить нові вимоги до дошкільної освіти й до кожного вихователя. Педагоги мають бути творчими особистостями, новаторами ідей, постійно підвищувати свою професійну майстерність, тому, щоб максимально сприяти психічному й особистісному розвитку кожного вихователя, допомогти розкрити свій життєтворчий потенціал, розвивати пізнавальні і творчі здібності, навички спілкування, сприяти розвитку творчої уяви, сміливості та гнучкості мислення 22 березня практичним психологом дошкільних груп був проведений психологічний треніг на тему: «Світ творчості навколо мене».
Тренінг сприяв розвитку креативних і комунікативних здібностей, створенню сприятливого мікроклімату в колективі, спонукав до мотивації вихователя та самовдосконалення.
24 лют 2017

Гострі кишкові інфекції

Гострі кишкові інфекціїГострі кишкові інфекції (далі - ГКІ) — це група гострих інфекційних захворювань, що характеризуються ураженням шлунково-кишкового тракту з порушенням водно-мінерального обміну, загальною інтоксикацією організму. Зокрема, до них належать:
• дизентерія;
• сальмонельоз;
• кишкова колі-інфекція;
• кишкова стафілококова інфекція.
Сприйнятливість дитячого організму до ГКІ досить висока. У дітей дошкільного віку реєструють як спорадичні випадки ГКІ, так і епідемічні спалахи. За частотою спалахів ГКІ поступаються лише гострим респіраторним вірусним інфекціям.
23 лют 2017

заняття з аплікації

заняття з аплікації
23 лютого 2017 року у різновіковій групі «Бджілки» проведено заняття з аплікації на тему: «Гарний посуд є у мене». Разом з дітьми закріпили правила вирізування зрізуванням кутиків, злегка повертаючи папір: листки, пелюстки із прямокутника, квітколоже – із квадрата. Зрештою, всі цікаво та пізнавально провели час.
20 лют 2017

ІСТЕРИКИ. СПОСОБИ ЗАПОБІГАННЯ

ІСТЕРИКИ. СПОСОБИ ЗАПОБІГАННЯ1. Намагаєтесь якомога рідше вживати слово «НІ». Говоріть тільки тоді, коли це дійсно необхідно (дитина схопила ніж, підійшла на прогулянці до відкритого каналізаційного люка), тобто коли це щось таке, що може зашкодити здоров’ю її або оточуючих її людей.
Коли Ви багато чого дозволяєте робити, дитина менше разів вступає в протест (адже пізнавати світ – це одна з її основних потреб), а отже і більшості істерик можна уникнути. «Ні» повинно бути мало, але воно бути повинно!!! Потрібно завжди пам’ятати, що відмовляти дитині в чомусь – цілком нормально. Як і те, що дитина може обурюватися через це. Але якщо вже Ви дитину в чомусь обмежуєте і вона починає висловлювати яскравий протест, важливо не поступатися, оскільки така манера поведінки може закріпитися – як тільки дитина зрозуміє, що так вона зможе домагатися того, що хоче, це буде ведучий механізм взаємодії з вами, а надалі і з оточуючими в дорослому житті.
07 лют 2017

МЕТОД “Я-ПОВІДОМЛЕНЬ” ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ КОНТАКТУ З ДИТИНОЮ І ДОРОСЛИМИ

МЕТОД “Я-ПОВІДОМЛЕНЬ” ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ КОНТАКТУ З ДИТИНОЮ І ДОРОСЛИМИ
1. Підходячи до будинку, ви зустрічаєте власного сина: лице вимазане, гудзик відірваний, сорочка вилізла з штанів. Перехожі озираються, усміхаються, вам же неприємний вид сина і трохи соромно перед сусідами. Однак дитина нічого не помічає, він чудово провів час, а зараз радий зустрічі з вами.
2. Малюк з ентузіазмом катає по підлозі свою машинку. Ви поспішаєте на роботу, син заважає, плутається під ногами, одним словом, дратує вас.
3. Підліток знову включив магнітофон «на повну катушку». Вам це страшно докучає.
Отже, що ж робити в подібних випадках, а саме, коли батьків переповнюють емоції?
Якщо дитина викликає у вас своєю поведінкою негативні переживання, повідомте їй про це.

30 січ 2017

розвиваюча гра «Професії»

розвиваюча гра «Професії»
31 січня 2017 року психологом у різновіковій групі «Бджілки» була проведена розвиваюча гра «Професії». Діти отримали нові знання про існуючі професії, поділилися знаннями про свої улюблені, покращили свою пам’ять та увагу працюю у групі.
30 січ 2017

СЛОВА, ЯКИМИ ВАРТО ЗАМІНИТИ ЗВИЧНІ ЗАУВАЖЕННЯ В СТОРОНУ ДИТИНИ. ПРИЙОМ, ЯКИЙ СПРАВДІ ПРАЦЮЄ!

СЛОВА, ЯКИМИ ВАРТО ЗАМІНИТИ ЗВИЧНІ ЗАУВАЖЕННЯ В СТОРОНУ ДИТИНИ. ПРИЙОМ, ЯКИЙ СПРАВДІ ПРАЦЮЄ!
Спробуйте замінити звичні зауваження дитині, які використовуєте регулярно, новими словами, і зміниться все – інтонація, ваш настрій, а головне, реакція дитини! Спробуйте – це працює!

30 січ 2017

« З гостинцями до годівнички»

« З гостинцями до годівнички»
Сьогодні, під час прогулянки на свіжому повітрі діти систематизували свої знання про життя птахів, які зимують; вчилися самостійно робити висновки під час прогулянки про те, що птахам потрібно допомагати, годувати їх; розвивати інтерес до природи.

Пташка невеличка,
в неї білі щічки,
сірі лапки, чорна шапка,
фартушок жовтенький,
голосок тоненький.
Та ж ця пташка невеличка,
називається синичка.
24 січ 2017

Правила безпеки житєдіяльності під час заняття зимовими видами спорту в дошкільному закладі

Не кататися на санках лежачи, адже під час зіткнення з іншою дитиною під час спуску з гірки можна вдаритися головою або тулубом. Найзручніше й найбезпечніше — сидіти на санках верхи, поставивши напівзігнуті ноги вперед, і тримати натягнуту мотузку в руках.
Правильно повертати й гальмувати. Якщо під час спуску треба повернути санки на широкому схилі гірки, то ногу опускають на п’яту з того боку, в який треба повернути. Ще один спосіб: міцно тримаючись за мотузку і притискаючи колінами санки, відхилити тулуб назад і трохи в той бік, куди їх треба спрямувати. Загальмувати рух можна так: опустити на сніг п’яти і, натягуючи мотузку, відхилити тулуб назад, щоб трохи підняти передню частину санок. У такому разі гальмуватимуть і задні кінці полозів.
Чергувати катання з відпочинком. Катаючись на санках, діти витрачають багато енергії, але так захоплюються, що не помічають втоми. Тому після кожного спуску вони мають зробити коротку паузу (1-1,5 хв.) для відпочинку.
Дотримуватися черги й не заважати іншим. Підніматися на гірку слід повільно, не бігти, не обганяти решту дітей. Чекати, доки попередня дитина з'їде до кінця схилу. Не підніматися по схилу назустріч тим, хто з’їжджає, не перебігати доріжку, коли по ній хтось спускається. Підніматися на гірку лише по спеціально зробленій для цього доріжці.
Стежити за «перевезеннями». Діти дошкільного віку люблять катати по рівній місцевості своїх товаришів, везучи санки за мотузку або підштовхуючи їх ззаду. Пильнуйте, щоб дитина возила тільки одну дитину, а не кількох, і щоб кожні 3-5 хв. вони мінялися ролями.
22 січ 2017

5 ПОМИЛОК В ЗАНЯТТЯХ ТВОРЧІСТЮ З ДІТЬМИ

5 ПОМИЛОК В ЗАНЯТТЯХ ТВОРЧІСТЮ З ДІТЬМИ1. Очікуваннямами не відповідають вік удитини. Діти неможуть довго сидіти за одним і тим же заняттям. Така особливість їх нервово-психічної діяльності. Дітям важливий процес, а не результат творчості, тому дозвольте дитині робити все по-своєму, хай навіть готова картина буде зовсім не схожа на задуману.
2. Контроль і нав’язування. Не змушуйте дитину займатися. Це не принесе ніякої радостіні їй, ні вам. Постарайтеся підлаштуватися під малюка і знайти те, що буде цікаво вам обом. Дозвольте дитині робити так, як вона хоче. Це ж творчий процес!
3. Мета занять творчістю – навчити. Зробіть цю мету другорядною. Сконцентруйтеся краще на тому, щоб під час занять ваш малюк розвивав уяву, фантазував і просто отримував задоволення від процесу. Пропонуйте йому різні матеріали, різні способи їх використання. Не обмежуйте дитину, не виправляйте його малюнки, тим більше, не робіть замість нього. А вчити (тримати олівець, розрізняти кольори, малювати форми) можна ненав’язливо.
4. Критика. Критикою легко відбити у дитини бажання та інтерес. Крім того, є ризик вселити в дитину страх помилитися, невпевненість і шаблонність в мисленні.
5. Бути дуже серйозним під час заняття. Ви – не вчитель, не академік, ви – любляча, уважна мама! Так що отримуйте задоволення від проведення часу з дитиною! Нехай заняттятворчістю будуть радісними і веселими. Експериментуйте, імпровізуйте, просто грайтеся і насолоджуйтесь! Удачі вам!
>> <<