РОЗДІЛ І. Загальні положення.
Стаття 1.
Офіційною назвою учнівського самоврядування Володимирецького районного колегіуму є Шкільний уряд.
Стаття 2.
Шкільний уряд — самостійне, добровільне, демократичне об'єднання учнів Володимирецького районного колегіуму.
Стаття 3.
Дія даного статуту поширюється на всіх учнів колегіуму, незалежно від класу, віку, виконуваних ними доручень.
Стаття 4.
У своїй діяльності Шкільний уряд керується нормативно-правовими актами: Конституцією України, Всезагальною декларацією прав людини, Конвенцією ООН про права дитини, Законами України «Про освіту», «Про громадські організації», «Про дитячі та молодіжні громадські організації», даним статутом.
Стаття 5.
Шкільний уряд пропагує дружні взаємини та співпрацю з різними громадськими об'єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності, співпрацює з педагогами і батьками.
Стаття 6.
Шкільний уряд Володимирецького районного колегіуму має свою символіку: прапор, герб та гімн.
РОЗДІЛ І. Загальні положення.
Стаття 1.
Офіційною назвою учнівського самоврядування Володимирецького районного колегіуму є Шкільний уряд.
Стаття 2.
Шкільний уряд — самостійне, добровільне, демократичне об'єднання учнів Володимирецького районного колегіуму.
Стаття 3.
Дія даного статуту поширюється на всіх учнів колегіуму, незалежно від класу, віку, виконуваних ними доручень.
Стаття 4.
У своїй діяльності Шкільний уряд керується нормативно-правовими актами: Конституцією України, Всезагальною декларацією прав людини, Конвенцією ООН про права дитини, Законами України «Про освіту», «Про громадські організації», «Про дитячі та молодіжні громадські організації», даним статутом.
Стаття 5.
Шкільний уряд пропагує дружні взаємини та співпрацю з різними громадськими об'єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності, співпрацює з педагогами і батьками.
Стаття 6.
Шкільний уряд Володимирецького районного колегіуму має свою символіку: прапор, герб та гімн.
РОЗДІЛ II.
Мета та завдання діяльності Шкільного уряду Володимирецького районного колегіуму.
Стаття 7.
Усебічно розвиватися, самовдосконалюватися, самореалізовуватися на благо собі, своїм ровесникам, своїй родині, народу України.
Стаття 8.
Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів колегіуму на основі статуту закладу, поширювати серед дітей інформацію про шляхи захисту своїх прав та свобод.
Стаття 9.
Створювати умови для самореалізації дітей та учнівської молоді, залучати їх до участі у прийнятті рішень на рівні класу та колегіуму; формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодіння наукою управління.
Стаття 10.
Сприяти всебічній реалізації дітьми та підлітками своїх інтересів, здібностей, прав та свобод на засадах загальнолюдських цінностей.
Стаття 11.
Формувати навички самоврядування, соціальної активності і соціальної відповідальності у процесі практичної громадської діяльності.
Стаття 12.
Згуртовувати учнів колегіуму для добрих, корисних, цікавих справ, розвитку їх творчих здібностей.
Стаття 13.
Сприяти культурному розвитку, духовному збагаченню дітей та учнівської молоді Володимирецького районного колегіуму.
РОЗДІЛ III.
Учнівське самоврядування у Володимирецькому районному колегіумі.
Стаття 12.
Шкільний уряд використовує різноманітні форми роботи, спираючись на запити, інтереси, творчість та ініціативу учнів, батьків та педагогів. Голова Шкільного уряду безпосередньо взаємодіє з адміністрацією, батьківським комітетом закладу.
Стаття 13.
Діяльність Шкільного уряду ґрунтується на засадах:
• самостійності Шкільного уряду у межах своїх повноважень при вирішенні проблем в організації життєдіяльності колегіуму;
• відповідальності Шкільного уряду перед учнями, педагогами та батьками;
• наділення лідерів Шкільного уряду колегіуму повноваженнями та обов'язками, які затверджуються учнівською конференцією;
• різноманітності форм організації роботи Шкільного уряду.
Стаття 14.
Самоврядування Володимирецького районного колегіуму має двоступеневу структуру — самоврядування учнів колегіуму та органи самоврядування класів, дві частини якої тісно пов'язані між собою та працюють за спільно узгодженими програмами та планами.
Стаття 15.
Функціонування Шкільного уряду колегіуму здійснюється згідно зі структурою:
Розпорядницька служба:
1. Звітує про результати навчально-виховної роботи на класних зборах, засіданнях старостату та Шкільного уряду.
2. Є безпосереднім зв’язковим між Шкільним урядом, колективами класів та класними керівникоми (доводить до їх відома плани, завдання та рішення Шкільного уряду).
3. Координує роботу класів, доводить до класів завдання роботи ШУ.
Служба навчання:
1. Організовує забезпечення взаємодопомоги в навчанні, консультаційну допомогу.
2. Організовує та забезпечує профілактичну роботу із збереження шкільного майна.
3. Координує участь у предметних тижнях, олімпіадах.
4. Організовує проведення шкільних олімпіад та допомагає у підготовці до позашкільних олімпіад, МАН;
5. Організовує виставки, конкурси з різних навчальних дисциплін.
6. Здійснює контроль за успішністю учнів та організовує допомогу учням, які не встигають.
7. Забезпечує простір для ініціативи, творчості, самодіяльності учнів у навчально-пізнавальному процесі
8. Здійснює роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання.
Служба дисципліни і порядку:
1.Слідкує за дисципліною.
2. Організовує та контролює чергування по колегіумі.
3. Контролює дотримання учнями Статуту .
4. Слідкує за дотриманням прав та обов’язків школяра.
5. Дбає про збереження шкільного майна.
6. Проводить правове виховання учнів.
7. Здійснює контроль за відвідуваннями учнями уроків, дотриманням Статутних вимог у школі та по за її межами.
8. Проводить профілактичну роз’яснювальну роботу, організовує чергування у колегіумі та на культурних заходах.
9. Забезпечує культуру поведінки та взаємин в класах, допомагає у вирішенні конфліктних ситуацій.
Служба цікавих справ:
1. Організовує та проводить культурні, розвиваючі і творчі масові заходи.
2. Організовує проведення літературних вечорів, конкурсів, свят, дискотек тощо…
3. Сприяє культурному та естетичному розвитку учнів.
4. Виявляє та розвиває в учнів творчі здібності.
5. Сприяє відродженню національної культури українського народу.
6. Організовує вечори відпочинку, загальношкільні свята, дискотеки, роботу клубу КВК, конкурси, виставки.
7. Інформує учнів щодо життя колегіуму.
8. Розвиває творчі здібності і задатки кожного учня.
9. Активізує діяльність класів.
10. Сприяє оформленню шкільного літопису.
Служба спорту та охорони здоров’я:
1. Проводить моніторинг здоров’я.
2. Слідкує за здоров’ям учнів.
3. Займається профілактикою захворювань.
4. Пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову та антинаркотичну програми).
5. Забезпечує повноцінний фізичний розвиток учнів.
6. Організовує тижні здоров’я.
7. Організовує та проводить спортивні змагання, спортивні свята, туристичні походи, подорожі, екскурсії.
Інформаційна служба:
1. Займається зв’язками з громадськістю.
2. Розповсюджує цікаву та корисну інформацію серед учнів.
3. Інформує громадськість про всі події, що відбуваються у колегіумі.
4. Інформує учнів про проведення масових заходів та свят.
5. Забезпечує гласність у діяльності органів учнівського самоврядування.
6. Сприяє підвищенню інтересу учнів до життя колегіуму.
7. Проводить соціальні опитування.
8. Розвиває співпрацю учнів, вчителів та батьків. Налагоджує тісні стосунки з позашкільними закладами, установами та організаціями.
9. Інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються у закладі, різними засобами інформації.
Фінансова служба:
1. Відповідає за облік та розподіл коштів каси Шкільного уряду.
2. Відповідає за збір коштів під час масових заходів та дискотек.
3. Залучає учнів до збору коштів (якщо виникає така потреба).
4. Розподіляє отримані кошти на потреби шкільного уряду.
Волонтерська служба:
1. Організовує та координує роботу волонтерів.
2. Опіка молодших школярів.
3. Допомога класоводам в організації дозвілля учнів на перервах та на ГПД.
4. Допомога класоводам та класним керівникам в підготовці та проведенні виховних заходів та загальношкільних свят.
5. Організовує позаурочну діяльність молодших школярів.
Стаття 16.
Вищим органом учнівського самоврядування колегіуму є загальношкільна учнівська конференція, яку скликають один раз на рік.
Стаття 17.
Загальношкільна учнівська конференція має такі повноваження:
• затверджує нові програми, положення, плани роботи та інші важливі документи і рішення;
• затверджує кількісний і персональний склад Шкільного уряду;
• приймає рішення, що стосуються діяльності Шкільного уряду і є обов'язковими для виконання;
• приймає рішення, які спрямовані на покращення навчально-виховного процесу у колегіумі і носять рекомендаційний характер.
Стаття 18.
На період між загальношкільними учнівськими конференціями керівництво учнівським самоврядуванням навчального закладу здійснюється Шкільним урядом.
Стаття 19.
Шляхи активізації роботи Шкільного уряду:
• організація навчання дітей-лідерів;
• проведення анкетувань, досліджень, які сприяють виявленню тенденцій розвитку самоврядування;
• включення до переліку питань засідань Шкільного уряду теоретичних питань, які дають змогу активізувати їх діяльність;
• творчий та нестандартний підхід до організації діяльності;
• використання інтерактивних форм роботи;
• введення різних форм відзнак, заохочень та нагород.
РОЗДІЛ IV.
Права учнів Володимирецького районного колегіуму на здійснення учнівського самоврядування.
Стаття 20.
Учні Володимирецького районного колегіуму мають право на розвиток учнівського самоврядування у закладі відповідно до чинних законів України.
Стаття 21.
Участь учнів в Шкільному уряді гарантується правом:
• обирати і бути обраними у виборні органи та на посади Шкільного уряду;
• отримувати повну інформацію та бути інформованими про діяльність Шкільного уряду колегіуму від виборних осіб;
• рівних прав та можливостей у роботі Шкільного уряду.
РОЗДІЛ V.
Шкільний уряд Володимирецького районного колегіуму.
Стаття 22.
Рада лідерів Шкільного уряду - законодавчий орган учнівського самоврядування, робота якого спрямована на розвиток учнівської ініціативи, дисципліни та особливостей у відповідності з задоволенням своїх потреб та інтересів.
Стаття 23.
Шкільний уряд обирається на загальній учнівській конференції і підзвітний їй на один навчальний рік.
Стаття 24.
До складу Шкільного уряду входять по 2-3 представника від колективів учнів 5-11 класів.
Стаття 25.
Керівний склад Шкільного уряду обирається шляхом проведення виборчої кампанії та таємного голосування. Кандидат вважається обраний на посаду, якщо за нього проголосували простою більшістю голосів.
Стаття 26.
Засідання Шкільного уряду проводиться за відповідним планом. При виникненні проблем, які потребують негайного вирішення, Шкільний уряд збирається на термінове позачергове засідання. Інформація щодо рішення Шкільного уряду висвітлюється у засобах масової інформації колегіуму: в журналі «Вулик ВРК», на сайті колегіуму.
Стаття 27.
Повноваження членів Шкільного уряду припиняються з моменту завершення наступної виборчої кампанії і оголошення нового керівного складу Шкільного уряду.
Стаття 28.
Повноваження членів Шкільного уряду можуть бути припинені у разі:
• складання повноважень за особистою заявою;
• переходу до іншого навчального закладу;
• відкликання колективом класу свого представника зі складу Шкільного уряду;
• у разі рішення членів Шкільного уряду за поведінку, яка шкодить іміджу самоврядування колегіуму.
РОЗДІЛ VI.
Права та обов'язки голови Шкільного уряду
Стаття 29.
Голова Шкільного уряду, який є представником усіх учнів у взаємовідносинах з іншими структурами закладу та його адміністрацією, діє як офіційний представник на заходах, у яких представлений Володимирецький районний колегіум.
Стаття 30.
Голова обирається з числа учнів закладу на основі загального рівного і прямого виборчого права при таємному голосуванні строком на два роки. Вибори голови відбуваються згідно з Положенням про вибори голови Шкільного уряду Володимирецького районного колегіуму.
Стаття 31.
Голова здійснює загальну координацію діяльності служб Шкільногот уряду.
Стаття 32.
Голова має право:
• відвідувати збори педагогічного колективу;
• планувати разом з адміністрацією виховну роботу учнів колегіуму;
• висловлювати відверто свої думки і судження з усіх питань життя та діяльності колективу колегіуму;
• вносити пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу;
• голосувати при вирішенні питання подальшого перебування учнів у закладі;
• скликати чергові та позачергові засідання Шкільного уряду;
• розміщувати свої звернення до учнів у шкільних засобах масової інформації.
Стаття 33.
Голова зобов'язаний:
• дотримуватись даного статуту;
• планувати, організовувати, координувати, контролювати роботу Шкільного уряду;
• звітувати на засіданнях Шкільного уряду про свою діяльність та діяльність Шкільного уряду вцілому;
• оптимально використовувати навчальний час для духовного збагачення та культурного зростання;
• проводити конференції з питань самоврядування;
• виступати на захист прав та гідності учнів закладу;
• гідно представляти учнівський колектив в інших навчальних закладах та громадських організаціях.
РОЗДІЛ VII.
Взаємодія органів учнівського самоврядування з адміністрацією Володимирецького районного колегіуму, педагогічним колективом, іншими об'єднаннями та організаціями.
Стаття 34.
Взаємовідносини між Шкільним урядом та адміністрацією, педагогічною радою, іншими об'єднаннями та організаціями створюються на основі принципів взаємоповаги, толерантності та співпраці.
Стаття 35.
Директор колегіуму призначає з числа своїх заступників, педагогів-консультантантів, які мають право дорадчого голосу і допомагають учням у вирішенні проблемних питань, спрямовують роботу органів учнівського самоврядування.
Стаття 36.
Шкільний уряд колегіуму сприяє поширенню інформації про діяльність дитячих та молодіжних організацій, рухів, тісно співпрацює з товариствами і клубами за інтересами, що діють у колегіумі та за його межами.
РОЗДІЛ VIII. Самоврядування класів.
Стаття 37.
Для організації життя та діяльності учнів класів, захисту їх інтересів створюються органи учнівського самоврядування класів.
Стаття 38.
Вищим органом самоврядування учнів класу є збори учнів класу, які проводяться не рідше одного разу на місяць.
Стаття 39.
На зборах розглядаються питання, що стосуються життя і діяльності учнів класу, затверджується керівний склад, програми та плани діяльності, шляхи підвищення ефективності роботи та інше.
Стаття 40.
На збори учнівського самоврядування класу можуть бути запрошені представники адміністрації, вчителі-предметники, батьки, представники Шкільного уряду.
Стаття 41.
Зборами самоврядування класів можуть вноситися пропозиції, які повинні бути розглянутими на засіданні Шкільного уряду.
Стаття 42.
Головою зборів учнівського самоврядування класу є його староста, а в разі його відсутності — заступник.
Стаття 43.
В органах учнівського самоврядування класів учні організовують свою громадську роботу в комісіях за інтересами та бажаннями. На організаційних зборах комісій вони обирають голів комісій, планують свою роботу у відповідності з напрямами роботи Шкільного уряду, розподіляють доручення.
Стаття 44.
На зборах учнів класу шляхом відкритого голосування простою більшістю голосів на альтернативній основі обираються кандидати у члени Шкільного уряду
РОЗДІЛ IX. Прикінцеві положення.
Стаття 45.
Статут Шкільного уряду набуває чинності з дня його затвердження учнівською конференцією Володимирецького районного колегіуму.
Стаття 46.
Припинення діяльності Шкільного уряду здійснюється шляхом його ліквідації чи реорганізації за рішенням учнівської конференції колегіуму не менше як 2/3 обраних представників класів або у випадках, передбачених чинним законодавством України.
Щоб дитина полюбили книжку, процесс читання, бібліотекарю повинні допомагати батьки, учителі, потрібно задуматися над тим, як зробити книжку другом для дітей і помічником у їх вихованні. Це довга і клопітка праця, щоб досягнути успіху, доводиться діяти вдумливо і терпляче.
Поради батькам "Допоможіть дитині стати читачем"
1.Починаючи від народження дитини, постійно купуйте книги.
2.Як тільки ваша дитина навчиться читати, познайомте її з першою книжкою для самостійного читання.
3.Поцікавтесь, чи зрозуміла дитина про читане.
4.Обговорить з нею книжечку.
5.При обговоренні прочитанного не наполягайте на своїй думці.
6.Поясніть незнайомі слова і розкажіть про словники.
7.Контролюйте тематику читання.
8.Вчіть переказувати прочитаний твір.
9.Вчіть дитину вибирати книгу за її уподобаннями.
10.Виховуйте бібліотечну культуру дитини.
11.Коли радите дитині прочитати якусь книгу, то знайдіть час прочитати її самим.
12.Прищепляйте дитині любов до книги.Вчіть дитину бережливого ставлення до книги, як до безцінного скарбу.
13.Створіть власну бібліотеку.
14.Поповнюйте періодично домашню бібліотеку літературою, відповідно до віку вашої дитини.
У своїх відносинах із дитиною дотримуйтеся «позитивної моделі». Хваліть її в кожному випадку ,коли вона цього заслужила ,підкреслюйте успіхи . Це допоможе зміцнити в дитини впевненість у власних силах .
Уникайте повторень слів «ні» і «не можна» .
Говоріть стримано ,спокійно і м’яко .
Давайте дитині тільки одне завдання на певний відрізок часу ,щоб вона могла його завершити.
Для підкріплення усних інструкцій використовуйте зорову стимуляцію.
Заохочуйте дитину до всіх видів діяльності ,що вимагають концентрації уваги.
Підтримуйте вдома чіткий розпорядок дня . Час прийму їжі ,виконання домашніх завдань і сну повинний відповідати цьому розпорядкові .
Уникайте по можливості скупчень людей. Перебування у великих магазинах ,на ринках ,у ресторанах тощо чинить на дитину надмірно стимулюючий вплив .
Під час ігор обмежуйте дитину тільки одним партнером . Уникайте неспокійних , гучних приятелів . Оберігайте дитину від стомлення ,оскільки воно призводить до зниження самоконтролю і наростання , гіперактивності . Давайте дитині можливість витрачати надлишкову енергію . Корисна щоденна фізична активність на свіжому повітрі :тривалі прогулянки ,біг ,спортивні заняття.
Починайте «забувати» про те, що ваша дитина маленька. Давайте їй посильну роботу дома, визначте коло її обов’язків. Зробіть це м’яко: «Який ти в нас уже великий, ми навіть можемо довірити тобі помити посуд».
Визначте загальні інтереси. Це можуть бути пізнавальні інтереси (улюблені мультфільми, казки, ігри), так і життєві (обговорення сімейних проблем).
Залучайте дитину до економічних проблем родини. Поступово привчайте порівнювати ціни, орієнтуватися в сімейному бюджеті (наприклад, дайте гроші на хліб і на морозиво, коментуючи суму на той й на інший продукт).
Не лайте, а тим більше – не ображайте дитини в присутності сторонніх. Поважайте почуття й думки дитини. На скарги з боку навколишніх, навіть учителя або вихователя, відповідайте: «Спасибі, ми обов’язково поговоримо на цю тему».
Навчіть дитину ділитися своїми проблемами. Обговорюйте з нею конфліктні ситуації, що виникли з однолітками і дорослими. Щиро цікавтеся її думкою, тільки так ви зможете сформувати в неї правильну життєву позицію.
Постійно говоріть з дитиною. Розвиток мовлення – запорука гарного навчання. Були в театрі (цирку, кіно) – нехай розповість, що більше всього сподобалося. Слухайте уважно, ставте запитання, щоб дитина почувала, що вам це цікаво.
Відповідайте на кожне запитання дитини. Тільки в цьому випадку її пізнавальний інтерес ніколи не згасне.
Постарайтеся хоч іноді дивитися на світ очима вашої дитини. Бачачи світ очима іншого – основа для взаєморозуміння.
Частіше хваліть вашу дитину. На скарги про те, що щось не виходить, відповідайте: «Обов’язково вийде, тільки потрібно ще раз спробувати». Формуйте високий рівень домагань. І самі вірте, що ваша дитина може все, потрібно тільки допомогти. Хваліть словом, усмішкою, ласкою й ніжністю.
Не будуй те ваші взаємини з дитиною на заборонах. Погодьтеся, що вони не завжди розумні. Завжди пояснюйте причини ваших вимог, якщо можливо, запропонуйте альтернативу. Повага до дитини зараз – фундамент шанобливого ставлення до вас тепер і в майбутньому.
"Хто не був, той буде, хто був — не забуде". Ці слова з армійського фольклору дуже точно характеризують настрій нинішніх і майбутніх абітурієнтів. А особливо їхніх батьків. Адже саме останні, незважаючи на всі хвилювання та страхи, мають тверезо й виважено продумати стратегію і тактику правильної поведінки у вступній кампанії.
Усе про вступ розписано в документах, наказах, правилах. Але, щоб розібратися в цьому розмаїтті, потрібно, по-перше, розуміти, які саме документи варто вивчити. А по-друге — вміти читати між рядками і бачити непомітні, на перший погляд, нюанси.
Взявши на себе цю нелегку справу, пропонуємо перекладену людською мовою інструкцію для батьків та абітурієнтів, які мріють про вищу освіту.
Учасники пробного тестування (з Волинської, Львівської, Рівненської областнй) зможуть зареєструватися через мережу Internet на сайті Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти з 01 до 30 листопада 2013 року.
Для реєстрації необхідно:
УВАГА! Учасником пробного тестування зможе стати особа, яка зареєструється для його проходження та здійснить оплату.
У зазначений в запрошенні-перепустці день та час потрібно з’явитися на пункт пробного тестування.
Всі учасники пробного тестування отримають інформацію з правильними відповідями до бланків типу А та схеми оцінювання завдань із розгорнутою відповіддю (бланків типу Б).
Учасники пробного зовнішнього оцінювання будуть мати доступ до сервісу з визначення своїх результатів пробного ЗНО за шкалою 100-200 балів серед результатів інших учасників.
Н А К А З
м. Київ
03.09.2013 № 1258
Про зовнішнє незалежне
оцінювання навчальних Зареєстровано в Міністерстві юстиції
досягнень осіб, які виявили України 19 вересня 2013 року
бажання вступати до вищих за № 1614/24146
навчальних закладів
України в 2014 році
Відповідно до Указу Президента України від 25 червня 2013 року № 344
«Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року»,
постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1095 «Деякі
питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу
якості освіти»
НАКАЗУЮ:
1. Провести в 2014 році зовнішнє незалежне оцінювання навчальних
досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів
України, з української мови і літератури, історії України, всесвітньої історії,
математики, біології, географії, фізики, хімії, російської мови, світової
літератури, однієї з іноземних мов (за вибором): англійської, німецької,
французької, іспанської.
2. Надати право кожному зареєстрованому учаснику зовнішнього
незалежного оцінювання на складання тестів не більше як із чотирьох
навчальних предметів, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Установити, що в 2014 році результати зовнішнього незалежного
оцінювання навчальних досягнень випускників навчальних закладів системи
загальної середньої освіти зараховуються як вступні випробування до вищих
навчальних закладів для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого
спеціаліста та бакалавра (спеціаліста, магістра медичного та ветеринарного
спрямувань).4. Українському центру оцінювання якості освіти (Зайцева І. П.):
1) забезпечити розроблення та укладення тестів з української мови і
літератури, історії України, всесвітньої історії, математики, біології, географії,
фізики, хімії, світової літератури, російської, англійської, німецької,
французької, іспанської мов;
2) здійснити переклад тестів з історії України, всесвітньої історії,
математики, біології, географії, фізики, хімії кримськотатарською,
молдовською, польською, російською, румунською, угорською мовами;
світової літератури – російською мовою;
3) провести роз'яснювальну роботу серед громадськості щодо порядку
проведення в 2014 році зовнішнього незалежного оцінювання навчальних
досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів
України;
4) подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції
України.
5. Департаменту вищої освіти (Коровайченко Ю. М.) до 1 жовтня
2013 року розробити та подати на затвердження проект Умов прийому до
вищих навчальних закладів України в 2014 році.
6. Департаменту економіки та фінансування (Даниленко С. В.) під час
формування пропозицій щодо фінансування в 2014 році бюджетної програми
2201470 «Здійснення зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти
Українським центром оцінювання якості освіти та його регіональними
підрозділами» передбачити в повному обсязі видатки на проведення
зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили
бажання вступати до вищих навчальних закладів України.
7. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
8. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Міністр Д. В. Табачник