Констанкевич підкреслює, що йдеться саме про відеофіксацію для фіксації протиправних дій і додавання такого відео (за необхідності) до звернення або доказу у суді, а не для оприлюднення у соцмережах або медіа.
Також народна депутатка зауважила, що перевагами такого нововведення можуть стати протидія булінгу та мобінгу, захист від неправдивих звинувачень, фіксація та розкриття крадіжок, отримання даних щодо інцидентів між учнями та педагогами.
Водночас недоліками відеофіксації освітнього процесу є складні процедури захисту персональних даних, висока вартість обладнання та його обслуговування, недосконалість законодавства, зокрема, у частині необхіднідності згоди всіх без винятку присутніх учасників освітнього процесу на проведення відеофіксації.
«Маємо вивчити досвід відеофіксації освітнього процесу в інших країнах світу, зокрема, маємо напрацювання Ізраїлю, Великобританії, Норвегії, Китаю, США. Запрошую кожного до відкритої дискусії щодо цього питання. Товариство, дайте аргументовану відповідь - ви за чи проти відеофіксації освітнього процесу в Україні», – наголосила народна депутатка.
За матеріалами Освіта UA
скачать dle 10.4фильмы бесплатно