Комп'ютерні ігри: користь і шкода для дитини » Володимирецький ліцей "Колегіум"
Володимирецький ліцей "Колегіум"
19 лип 2018

Комп'ютерні ігри: користь і шкода для дитини

Психологи провели дослідження за участю понад 3 000 дітей віком 8–11 років, щоб встановити вплив на них комп'ютерних ігор.
Дослідження включало два етапи:
• батьки відповідали на питання про те, як часто і як довго їхні діти грають у комп'ютерні ігри (на цьому етапі дітям було 8–9 років);
• через два роки після закінчення першого етапу вчителі відповідали на питання про емоційний розвиток дітей та їх успішність у школі (на цьому етапі дітям було 10–11 років).
Скільки часу діти витрачають на комп'ютерні ігри?
Час, що його діти – учасники дослідження – проводили за комп'ютерними іграми, суттєво відрізнявся.
Більшість дітей (52 %) на початку дослідження грала в комп'ютерні ігри не більше від 4-х годин на тиждень. Однак уже до кінця першого року дослідження 24 % всіх дітей грали понад 7 годин на тиждень.
Який час для ігор є оптимальним?
Дослідники дійшли таких висновків: помірне використання комп'ютерних ігор (2–4 години на тиждень) позитивно позначається на успішності дітей, якщо вдома в дитини є всі умови для навчання, а батьки встановлюють для неї чіткі правила стосовно
навчання та вільного часу.
Водночас якщо дитина проводить за іграми більше ніж 7 годин на тиждень, це негативно впливає на її соціальний та емоційний розвиток.
Коли батьки стверджували, що їхні діти витрачають на комп'ютерні ігри 2–4 години на тиждень, учителі відзначали в цих дітей здібності до вивчення математики й високий рівень грамотності.
У той же час учителі спостерігали в дітей, котрі приділяють комп’ютерним іграм більше ніж 1 годину на день, низьку концентрацію уваги, слабку здатність зосереджуватися на поставлених завданнях і утруднений емоційний розвиток.
Таким чином, якщо дитина відводить на комп'ютерні ігри помірну кількість часу, це не заважає її успішності й емоційному розвитку.
У які ігри краще грати дитині?
Імовірно, зв'язок між комп'ютерними іграми й розвитком дитини полягає не тільки втому, скільки часу вона гратиметься. Багато що залежить від якості ігор, у які вона грає, а також від сімейної атмосфери.
Стратегічні ігри та ігри-конструктори розвивають у дитини навички співпраці з іншими людьми, творчі здібності та навички вирішення завдань. Найбільш популярним прикладом таких ігор є «Майнкрафт».
У комп'ютерних іграх за участю декількох гравців важлива соціальна взаємодія. Тому батькам необхідно привертати увагу дитини до цієї складової ігор і говорити з нею про те, як взаємодія з людьми може відбуватися в повсякденному житті.
Згідно з твердженнями дослідників, коли дитина грає в комп'ютерні ігри разом з іншими дітьми або батьками, вона змушена погоджувати з ними свої дії. Таким чином, дитина розвиває мовні й соціальні навички.
У розглянутому дослідженні вчені брали до уваги тільки тривалість часу, що його діти приділяли комп'ютерним іграм. При цьому немає даних, у які саме ігри вони грали й на яких пристроях (комп'ютерах, планшетах, ігрових приставках тощо). Така додаткова інформація могла б наблизити нас до відповіді на запитання, які комп'ютерні ігри є для дитини найбільш корисними, як вони можуть впливати на успішність дитини та її благополуччя.
скачать dle 10.4фильмы бесплатно
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми радимо Вам зареєструватись або увійти на сайт під своїм ім'ям.

Додати коментар

І'мя:*
E-Mail:*
Коментар:
Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вставка лінкуВставка захищеного лінку Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера
Введіть код: *
оновити, якщо не видно коду