. «Оцінки за такі діагностичні роботи не бажано виставляти до класного журналу, адже вони є орієнтиром для визначення рівня залишкових знань і вмінь», - зазначають у Міністерстві освіти і науки. Відповідно до результатів діагностики, вчителям рекомендують спланувати індивідуальну або колективну роботу щодо актуалізації окремих тем, систематизації знань та умінь, практичного їх закріплення тощо. Тривалість періоду такого навчання кожен вчитель визначатиме самостійно. «Рекомендуємо під час календарно-тематичного планування у навчальних програмах і календарно-тематичних планах виділити ключові теми, на яких ґрунтується подальше опрацювання програмового матеріалу», - йдеться у рекомендаціях МОН.
скачать dle 10.4фильмы бесплатно