Станом на 1.08.2017 року від батьків учнів перших класів надійшли кошти на рахунок Благодійного Фонду "Діти Полісся" у сумі 5300 грн. 1-А - 5 учнів -700 грн. 1-Б - 15 учнів - 2400 грн. 1-В - 13 учнів - 2200 грн.
НЕОБХІДНО: • Починати читати вголос з раннього віку; • Дарувати дитині книги; • Залишати друкарські видання скрізь, де малюк може їх побачити; • Читати один одному по черзі; • Визначити, які книжкові персонажі подобаються або не подобаються і чому; • Дозволяти синові або дочці самому вибирати книги в магазині або бібліотеці; • Не примушувати читати проти волі, краще запропонувати пограти в настільні ігри, повязані з читанням; • Збирати домашню дитячу бібліотеку; • Обов’язково слухати, як малюк читає сам; • Читати дитині перед сном.
Список рекомендованої літератури на літо
Для майбутніх третьокласників
1. Українські народні казки 2. Г.Х.Андерсен. Казки 3. Брати Грімм. Казки 4. Оскар Уайльд. Щасливий принц 5. Редьярд Кіплінг. Слоник 6. Шарль Перро. Казки 7. Астрід Ліндгрен. Про Карлсона, що живе на даху 8. О.С. Пушкін. Казки 9. Микола Носов. Оповідання 10. Всеволод Нестайко. Повісті й оповідання 11. Михайло Коцюбинський. Харитя. 12. Леся Українка. Поезія 13. Ліна Костенко. Поезія 14. Леонід Глібов. Байки 15. Грицько Бойко. Веселинки
Бібліотечні уроки та екскурсії на 2017-2018 н.р.
1 клас Екскурсія до бібліотеки «Знайомство з шкільною бібліотекою. Правила користування. Запис до бібліотеки». «Як зберегти книгу». 2 клас Бесіда «Чому хворіють книжки». « Подорож в країну Журналія». «Як книга прийшла до людей». 3 клас «Структура книги». «Бібліографія та анотація до книги». Урок-гра «Де починається життя книги». 4 клас «Рости книголюбом». «Помічники у виборі книг». «Твій друг - словник». 5 клас Урок – бесіда «Щоб підручник довше жив». Бібліотечна гра «Ми мандруємо з друзями по словниках». 6 клас Урок – бесіда «Ставлення до підручника». «Довідкова література». 7 клас «Книга та бібліотека. Їх роль та значення». «Бібліографія – ключ до знань». 8 клас «Вміння бути читачем». «Бібліографічні картотеки». 9 клас Бібліотечний урок «Твори письменників-земляків». «Як підготувати доповідь, повідомлення, реферат». 10 клас «Комп’ютерна бібліотека». «Бібліографія та анотація книги». 11клас «Мистецтво бути читачем». «Самостійний пошук знань».
Читацький актив бібліотеки Самолюк Вероніка – 2-А клас Нагорна Аліна – 2-А клас Петрович Софія – 2-Б клас Романова Ірина – 2-Б клас Сад Олександра – 3-А клас Блищик Мирослава – 3-А клас Жданюк Максим - 3-А клас Кібиш Софія – 3-А клас Петрович Марія – 3-Б клас Годунок Вікторія – 3-Б клас Ковальчук Анастасія – 3-Б клас Ковальчук Яна – 3-В клас Данілейко Дарія – 3-В клас Дворак Анна – 4-А клас Дуляницька Софія – 4-А клас Мудрієвська Каріна – 5-А клас Хомич Анна – 5-Б клас Хваль Ольга – 5-В клас Неродик Діана – 6-А клас Дацький Валентин – 6-Б клас Бортник Таміла – 6-В клас Дяк Дарина – 7-А клас Годунок Валерія – 7-А клас Кречко Анастасія – 7-Б клас Бондар Анастасія – 7-В клас Сарницька Марія – 8-А клас Ус Олеся – 8-Б клас Тишковець Іванна – 8-В клас Ковальчук Світлана – 9-А клас Кушнір Микола – 9-Б клас Караїмчук Анастасія – 9-В клас Демидишина Юлія – 10-А клас Кобець Владислава – 10-Б клас Артюшик Катерина – 10-В клас Буніна Аліна – 10-Г клас Котович Яна – 11-А клас Моніч Ангеліна – 11-Б клас Денисюк Вікторія - 11- В клас Поречна Тетяна – 11-Гклас Беднарська Анна – 11-Д клас
Найактивніші читачі Грекович Маргарита – 2- А клас Карпець Діонісій – 2-Б клас Христянович Ольга – 2-В клас Тоюнда Владислава – 2-Г клас Кібиш Софія – 3-А клас Луковець Тимофій – 3-Б клас Качинська Ангеліна – 3-В клас Нагорний Роман – 4-А клас Блищик Анастасія – 4-Б клас Симонюк Максим – 4-В клас Березюк Ольга – 5-А клас Шершень Ангеліна – 5-Б клас Юрків Ірина – 5-В клас Сарницька Катерина – 6-А клас Мельник Маргарита – 6-Б клас Липчей Аліна – 6-В клас Дворак Олеся – 7-А клас Гудзь Катерина – 7-Б клас Герман Даніела – 7-В клас Мордас Наталія – 8-А клас Ковальчук Яна – 8-Б клас Кропивницька Валерія – 8-В клас Руднік Юлія – 9-А клас Симонюк Марія -- 9-Б клас Смулка Аліна – 9-В клас Касюдик Богдан – 10-А клас Пешко Сергій – 10-Б клас Кібиш Лілія – 10-В клас Отрода Ірина – 10 –Г клас Токарська Софія – 11-А клас Кобець Богдана – 11-Б клас Швець Ольга – 11-В клас Ситник Наталія – 11-Г клас Мотько Софія – 11-Д клас
Криза підліткового віку, сповнена бурхливими емоційними сплесками дозрівання особисті та різноманітними суперечностями, передбачає становлення «Я-концепції» та пошуку власного місця у суспільстві. Саме підлітковий вік характеризується високим рівнем деструктивних проявів поведінки. Одним із таких виражень є схильність особистості до суїциду. Тему самогубства можна віднести до переліку тем, яку більшість дорослих намагається уникнути в обговоренні з дітьми. Головна причина цього – страх викликати нездорову цікавість до суїциду. І дійсно, підтримування інтересу до процесуальних або «позитивних» сторін суїциду є негуманним та непедагогічним. Проте у зв’язку зі зростанням кількості самогубств серед підлітків зростає потреба в розумінні батьками цього явища. У разі виникнення нехарактерних проявів необхідно обов’язково поговорити з дитиною, висловити свою підтримку і розуміння, звернутися із запитом до психолога, медичних працівників, аби з’ясувати причини таких змін. Батькам варто звернути увагу на такі фактори, які визначають ризик дитячого і підліткового суїциду: 1. Переживання образи, самотності й нерозуміння. 2. Наявна чи уявна втрата любові батьків, нерозділене почуття та ревнощі. 3. Переживання, пов’язані зі смертю, розлученням батьків. 4. Сімейні проблеми (нерозуміння з боку батьків, байдужість, часті покарання, надмірні очікування з боку батьків, фізичне чи сексуальне насилля в сім'ї, зростаюча кількість неповних сімей, виїзди батьків на роботу за кордон). 5. Почуття провини, сорому, ображеного самолюбства, самозвинувачення. 6. Страх осуду, кепкування і приниження. 7. Страх покарання, небажання попросити пробачення. 8. Любовні невдачі, сексуальні ексцеси, вагітність. 9. Почуття помсти, злоби, протесту в разі погрози чи здирництва. 10. Бажання привернути до себе увагу, викликати співчуття, уникнути неприємних наслідків, втекти від складної ситуації.
Одним з найбільш значущих заходів, які батьки можуть подарувати своїм дітям, є систематичне сплановане проведення з ними особливого часу. Ви як батьки, швидше за все, і так проводите багато часу зі своїми дітьми. Однак є велика різниця між часом, який виділяється у випадку потреби, випадковим часом і запланованим – особливим часом.
Діти до двох років потребують багато часу й вони ще занадто малі, щоби зрозуміти унікальність і цінність особливого часу. Доки вони відчувають вашу щиру радість від спілкування з ними, запланований особливий час не є необхідністю. У віці від двох до шести років дітям потрібно принаймні десять хвилин у день особливого часу, на який вони зможуть упевнено розраховувати. Можливо, краще виділяти й більше 10-ти хвилин, але ви здивуєтесь тому, який чарівний вплив на ваші стосунки з дитиною можуть мати навіть десять хвилин регулярного особливого часу, які ви щоденного будете виділяти зі свого щільного графіка. Дітям від шести до дванадцяти років не обов'язково приділяти особливий час щодня (вирішувати вам), але в них повинна бути можливість розраховувати хоча б на півгодини на тиждень. Певний час доби та тривалість особливого часу в кожній сім'ї можуть визначатись індивідуально. Це може бути час для печива з молоком щодня після школи або ціла година щосуботи. Важливо, щоб діти точно знали, коли вони можуть розраховувати на індивідуальний особливий час із батьками. Не піддавайтесь оманливому відчуттю, що підлітки не хочуть проводити з вами особливий час. У цьому віці для них друзі важливіше, ніж сім'я, але чим старше вони стають, тим важливішою стає саме сім'я. Якщо ваш підліток не знає, чому присвятити особливий час, вам, можливо, буде треба зробити йому свої пропозиції. Підлітки люблять з'їсти що-небудь смачненьке. Запросіть свою дитину-підлітка поснідати або пообідати разом. Продовжуйте пошук найкращого способу провести час, доки не знайдете такий, на який ваша дитина буде чекати з нетерпінням.
Одним з найбільш значущих заходів, які батьки можуть подарувати своїм дітям, є систематичне сплановане проведення з ними особливого часу. Ви як батьки, швидше за все, і так проводите багато часу зі своїми дітьми. Однак є велика різниця між часом, який виділяється у випадку потреби, випадковим часом і запланованим – особливим часом.
Діти до двох років потребують багато часу й вони ще занадто малі, щоби зрозуміти унікальність і цінність особливого часу. Доки вони відчувають вашу щиру радість від спілкування з ними, запланований особливий час не є необхідністю. У віці від двох до шести років дітям потрібно принаймні десять хвилин у день особливого часу, на який вони зможуть упевнено розраховувати. Можливо, краще виділяти й більше 10-ти хвилин, але ви здивуєтесь тому, який чарівний вплив на ваші стосунки з дитиною можуть мати навіть десять хвилин регулярного особливого часу, які ви щоденного будете виділяти зі свого щільного графіка. Дітям від шести до дванадцяти років не обов'язково приділяти особливий час щодня (вирішувати вам), але в них повинна бути можливість розраховувати хоча б на півгодини на тиждень. Певний час доби та тривалість особливого часу в кожній сім'ї можуть визначатись індивідуально. Це може бути час для печива з молоком щодня після школи або ціла година щосуботи. Важливо, щоб діти точно знали, коли вони можуть розраховувати на індивідуальний особливий час із батьками. Не піддавайтесь оманливому відчуттю, що підлітки не хочуть проводити з вами особливий час. У цьому віці для них друзі важливіше, ніж сім'я, але чим старше вони стають, тим важливішою стає саме сім'я. Якщо ваш підліток не знає, чому присвятити особливий час, вам, можливо, буде треба зробити йому свої пропозиції. Підлітки люблять з'їсти що-небудь смачненьке. Запросіть свою дитину-підлітка поснідати або пообідати разом. Продовжуйте пошук найкращого способу провести час, доки не знайдете такий, на який ваша дитина буде чекати з нетерпінням.